شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#حوزه

روحانی: کارنامه دولت در این حوزه قابل قبول است

رییس جمهوری با اشاره به تلاش کشاورزان برای امنیت غذایی کشور گفت: کارنامه دولت در بخش کشاورزی قابل قبول است و امیدوارم دولت بعد بتواند در این زمینه گام‌های بیشتر بردارد.

روحانی: کارنامه دولت در این حوزه قابل قبول است

به گزارش منیبان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در افتتاح طرح های ملی وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور در هشتاد و دومین  برنامه پویش تدبیر و امید برای جهش تولید گفت: امیدوارم در کار بسیار مهم کشاورزی همه مسوولین بتوانند گام‌های بیشتری در دولت بعد بردارند. کارنامه این دولت کارنامه قابل قبولی است که امروز به مردم ارائه می شود.

رییس جمهوری با اشاره به آمار ارائه شده از سوی وزیر جهاد کشاورزی گفت: آمار و ارقامی که وزیر اعلام کردند نشان می دهد کشاورزان و مسئولین کشاورزی و مهندسان و همه تلاشگران در بخش کشاورزی و آب ، وزارت نیرو در مجموع کار عظیم و بزرگی را به انجام رسانند که محصول آن را مردم در زندگی خود و در خودکفایی و خوداتکایی مشاهده می کنند.

وی اضافه کرد: در برنج، شکر و روغن و نباتاتی که روغن از آن می گیریم و هم در گندم و آبزیان محصولات ما قابل ملاحظه است و امروز می توانیم این محصولات را با ۸ سال گذشته مقایسه کنیم و این نشان تلاش همه کشاورزان برای امنیت غذایی کشور است.

رییس جمهوری با اشاره به طرح‌هایی که امروز به بهره برداری رسید، ادامه داد: ۲۵ هزار هکتار طرح جامع در استان‌های مختلف و ۴۱ هزار سامانه آبیاری نوین که همه این طرح ها می‌تواند باعث تحول مثبت در زمینه کشاورزی باشد.