شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

واکنش باشگاه بارسلونا به پست اینستاگرامی پیانیچ


واکنش باشگاه بارسلونا به پست اینستاگرامی پیانیچ

ستاره بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در صفحه شخصی‌ خود پستی گذاشته که باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی درباره جدایی‌اش از این تیم شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، در اینکه باشگاه بارسلونا روی میرالم پیانیچ حساب نمی‌کند و قصد دارد او را بفروشد شکی نیست اما ظاهراً این اتفاق هنوز رخ نداده است و پستی که ستاره بوسنیایی اخیراً منتشر کرده است هم ربطی به این موضوع ندارد.

پیانیچ اخیراً پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که او را در فرودگاه بارسلونا نشان می‌داد و در کنار آن هم واژه «OFF» (تعطیل) درج شده بود.

انتشار این پست تنها ساعاتی پس از آن رخ داد که مطبوعات ایتالیایی اعلام کردند مدیربرنامه‌های پیانیچ به زودی وارد ایتالیا می‌شود تا درباره آینده این بازیکن با مشتریان او وارد مذاکره شود. همین موضوع سبب شد که انتقال پیانیچ از بارسلونا قطعی فرض شود.

باشگاه بارسلونا اما این موضوع را رد و اعلام کرده که تصویر منتشر شده مربوط به مرخصی کوتاه مدتی بوده که به پیانیچ داده شده تا برای سپری کردن یک جشن به ایبیسا سفر کند. ضمن اینکه پیانیچ یکی از بازیکنانی بود که باید صبح امروز (دوشنبه) خودش به اردوی پیش فصل کاتالان‌ها معرفی می‌کرد. بنابراین به نظر می‌رسد که پیانیچ 31 ساله هنوز باید به تمرین در کنار بارسایی‌ها ادامه دهد.

 

انتهای پیام/