شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نتایج#داوران

از سوی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن؛

نتایج مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی قاریان ومدرسان قرآن اعلام شد

نتایج مرحله ورودی دهمین دوره ارزیابی قاریان ومدرسان قرآن اعلام شد

هیأت داوران دوره ارزیابی قاریان و مدرسان، ۱۲۲ نفر از قاریان و ۶۱ نفر از مدرسان را در یکی از درجات ۱ تا ۴ حائز نصاب لازم دانسته و مجوز حضور در مرحله بعد را صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، پس از داوری آثار تلاوت، تحلیل و تدریس ۳۷۲ نفر از قاریان و مدرسان شرکت‌کننده در آزمون ورودی دهمین دوره ارزیابی، کارنامه نمرات ایشان از سوی دبیرخانه ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم صادر شد.

بر اساس این گزارش، هیأت داوران این مرحله شامل تعدادی از اساتید برجسته جمهوری اسلامی ایران، ۱۲۲ نفر از قاریان و ۶۱ نفر از مدرسان را در یکی از درجات ۱ تا ۴ حائز نصاب لازم دانسته و مجوز حضور در مرحله بعد که مربوط به آزمون تلاوت و مصاحبه است، را صادر کردند.

با احتساب ۳۷ نفر از قاریان و مدرسان دوره نهم که برخی از مفاد آزمونی ایشان باقی مانده بود، مجموعاً تعداد ۲۲۰ نفر به مرحله دوم این دوره راه یافته‌اند.

بنابر اعلام دبیرخانه ارزیابی، چنانچه هر یک از شرکت‌کنندگان، نسبت به نمره خود در یکی از فروع تجوید، صوت، لحن و وقف و ابتداء درخواست تجدیدنظر داشته باشند، حداکثر تا ۴۸ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند تا از طریق پروفایل شخصی نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند. نتیجه بررسی اعتراضات تا تاریخ ۲ مردادماه به اطلاع ایشان خواهد رسید.

یادآور می‌شود، آزمون تلاوت و مصاحبه دوره دهم در نیمه دوم مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد. آئین‌نامه و جزئیات برگزاری مرحله دوم متعاقباً از طریق سایت شورای عالی قرآن و سامانه جامع ارزیابی به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید.