شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

سریال "حبیب بن مظاهر" معطلِ پول!


سریال "حبیب بن مظاهر" معطلِ پول!

کارگردان سریال "حبیب بن مظاهر" معطلِ پول و حمایت‌کننده مالی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کارگردان "حکایتی و حکمتی"، "طفلان مسلم" و خیلی از کارهای قدیمی تلویزیون، این روزها دغدغه‌اش دو سریال "خاتون" و "حبیب بن مظاهر" است اما بیش از هرچیز به قصه یار و یاور امام حسین(ع) در کربلا، می‌اندیشد.

او را عده‌ای به عنوان بازیگر هم می‌شناسند چون در فیلم "شوخی" همایون اسعدیان ایفای نقش کرد. 

درباره کم‌کاری‌هایش این‌طور صحبت می‌کند: به می‌گویند "پول نداریم"، راست هم می‌گویند ندارند اما برای ما! برای بعضی‌ها همیشه دارند.

تلویزیون , سریال , صدا و سیما ,

یاسینی می‌گوید: به ما گفته‌اند اسپانسر ببریم؛ اسپانسر هم که می‌دانید معایبی دارد، دوست دارد کارها زودتر به اتمام برسد و تبلیغ و منفعت‌های خودش را جلو ببرد، هیچ توجهی به کیفیت ندارد به همین خاطر است که کیفیت قربانی می‌شود.

اما یکی از ویژگی‌های کارگردانی او کم‌خرج بودن و با کیفیت بودن است. 

تلویزیون , سریال , صدا و سیما ,

حبیب بن مظاهر در سریال "مختارنامه"

حتی سیدمرتضی میرباقری معاون وقت سیما بعد از پخشِ سریال "طفلان مسلم" به او گفته بود: "کار دیگری را شروع کنید و طرح دیگری بیاورید". دو سال تمام در دفترم طرح دیگری نوشتم و فیلمنامه آماده شد.  جالب است بدانید در همان شوراهای سیمافیلم می‌گفتند "یاسینی یک کار تاریخی را ظرف یک سال به آنتن رسانده و کارهایی هستند که 7، 8 ساله هم آماده نشدند".

این کارگردان شناخته شده درباره سریال حبیب بن مظاهر به تسنیم می‌گوید: همین سریال "حبیب‌بن‌مظاهر" را که نوشته‌ام منتظر بودجه‌ است؛ اگر حمایت‌مان کنند این مجموعه می‌تواند مهیای تصویربرداری و تولید شود. 

وی همچنین تأکید کرد: آرزو می‌کنم بتوانم این سریال را بسازم که واقعاً قصه جذابی دارد؛ داستانی که از دعوت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز می‌شود. سریال 15 قسمتی است که منتظر پول و حمایت مدیران است. 

انتهای پیام/