شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تامین اجتماعی#ایلام

تامین اجتماعی باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی در ایلام نشده است

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون تامین اجتماعی باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی در ایلام نشده است.

تامین اجتماعی باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی در ایلام نشده است

سهیلا ملکشاهی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در بستر فضا مجازی اظهار کرد: طی چند سال اخیر تامین اجتماعی استان ایلام در جلسات مختلف ستاد اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل از واحدهای تولید حمایت کرده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تمامی مشکلات بیمه‌ای واحدهای تولیدی رفع شده است، افزود: تامین اجتماعی استان از طریق اقساطی کردن حق بیمه واحدهای تولیدی مشکل دار به صورت طولانی مدت و بخشودگی جرائم، همیشه حامی تولید در استان بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام با اشاره به حمایت تامین اجتماعی از واحدهای تولیدی استان، گفت: تاکنون تامین اجتماعی ایلام باعث تعطیلی هیچ کارگاه تولیدی نشده است.

وی گفت: در دوران کرونا نیز پرداخت حق بیمه واحدهای تولیدی مشکل دار امهال شده و به دوره‌های بعدی منتقل شده است.

ملکشاهی با اشاره به اینکه هم اکنون مشکل خاص بیمه‌ای در بین واحدهای تولیدی استان وجود ندارد، افزود: فقط تعدادی از کارفرمایان واحدهای تولید انتظار دارند از «کمک دولت» استفاده کنند که این مهم دست تامین اجتماعی نیست و باید دولت این بخش را تعیین کند و با مالی آن را بپذیرد.

 

منبع: مهر