شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#سردار سلیمانی#شورای شهر

دختر سردار سلیمانی چگونه به فهرست نهایی شورای شهر تهران راه یافت؟

کدخبر: 427180
خبرگزاری دانشجو : چمران درباره فرایند تفاهم برای قرار گرفتن نام نرجس سلیمانی در لیست شورای ائتلاف، توضیحاتی داد.
 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی چمران عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره قرارگرفتن نام برخی از افراد در لیست شورای ائتلاف تهران که دچار حرف و حدیث‌های بسیاری شد، اظهار کرد: نود هزار نفر در این لیست نام نویسی کردند که به دلیل تکمیل فرایند ثبت نام آن‌ها و ارائه کد شناسایی، شصت هزار نفر از آن‌ها نام نویسی‌شان کامل شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه بسیاری خواهان نام نویسی در لیست شورای ائتلاف بودند، ادامه داد: بعد از تکمیل فرایند نام نویسی، لیست مربوطه را در مجمع شورای ائتلاف به رای گذاشتیم تا نظر سنجی دقیقی صورت بگیرد که در نهایت ۸۴ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: قبل از فرایند رای گیری در مجمع شورای ائتلاف درمورد نام چند نفر، با کسانی مشورت کردیم که اگر این افراد از طرف مردم رای بیاورند دیگر نمی‌توانیم کاری کنیم و باید مطیع خواسته مردم باشیم و با بسیاری هم متحد شدیم برای یکی شدن و یک همبستگی را ایجاد کردیم، البته که برخی هم حاضر به همبستگی نشدن و ما هم گفته بودیم اگر در این انتخابات پیروز شویم دیگر در را برای ورود شما باز نخواهیم گذاشت و این یک تفاهم بود.

وی با اشاره به ورود نام نرجس سلیمانی در لیست شورای ائتلاف، تصریح کرد: خانم نرجس سلیمانی در آخرین دقایق نام نویسی کرد، البته دقایقی بعد از ثبت نام وی در این لیست عده‌ای از بزرگان با نرجس سلیمانی جلسه‌ای را مبنی بر جلب رضایت ایشان برای انصراف در این انتخابات برگزار کردند که وی گفت من چه گناهی دارم و فقط خواهان فعالیت اجتماعی هستیم.

چمران گفت: خانم سلیمانی از فعالیت‌های سیاسی و اقتصادی منع شد و فقط دغدغه اجتماعی دارد که با نهایی شدن فرایند نام نویسی وی در لیست شواری ائتلاف، تعداد نفرات به ۸۵ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ثبت نام نرجس سلیمانی در لیست شورای ائتلاف هیچ پارتی بازی صورت نگرفت چرا که ما مقابل سوء استفاده‌های که در حال انجام بود را گرفتیم و عده‌ای می‌خواستند با قراردادن نام وی در سر لیست شورای‌شان از مردم رائ بگیرند که ما اسم‌شان را در این لیست قرار دادیم تا مانند همه افراد توسط مردم رائ بیاورند و در صورت انتخاب وارد شورای ششم اسلامی شهر تهران شوند.