شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس

سکوت ستاره مغضوب انگلیس شکست

سکوت ستاره مغضوب انگلیس شکست

بوکایو ساکا، مهاجم جوان تیم ملی انگلیس و آرسنال بابت از دست دادن پنالتی مقابل ایتالیا ابراز ناامیدی کرد.

یک هفته قبل بود که بوکایو ساکا آخرین ضربه پنالتی تیم ملی انگلیس را تقدیم جیجی دوناروما کرده و باعث شده سه شیرها نتوانند عنوان قهرمانی یورو 2020 را از آن خود کنند. حالا بوکایو ساکا با انتشار بیانیه ای بابت این اتفاق ابراز ناامیدی کرده و قول داد در آینده در شرایطی بهتر باز خواهد گشت.

 

بوکایو ساکا در بیانیه خود گفت: "هیچ کلمه ای برای توصیف اینکه چقدر از نتیجه و ضربه پنالتی خودم ناراحت شدم وجود ندارد. من واقعا باور داشتم که ما این پیروزی را برای شما به ارمغان خواهیم آورد. متاسفم که امسال نتوانستیم جام را برای شما به خانه بیاوریم، اما من قول می دهم که این نسل برای حس کردن طعم موفقیت و قهرمانی همه کار خواهد کرد.

 

-

 

رفتارم پس از مسابقه فینال گویای همه چیز بود. من خیلی اذیت شده و احساس می کردم باعث ناامیدی همه شما و خانواده فوتبال انگلیس شده ام. اما می توانم این را به شما قول دهم ... من اجازه نمی دهم این حس منفی یک هفته اخیر باعث شکست من بشود.

 

می دانستم قرار است چه واکنشی های توام با نفرتی را دریافت کنم و این یک واقعیت غم انگیز است. هیچ نژادی پرستی یا نفرت در فوتبال یا در هر بخش از جامعه و افرادی که دور هم جمع می شوند وجود ندارد و باید با گزارش به پلیس و نشان دادن عکس العمل باعث تمام شدن این مسئله شد. با مهربانی با یکدیگر این نفرت را از بین ببریم و در نهایت ما پیروز خواهیم شد."