شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#نقل و انتقالات

تحولی که رئیس اسپانیایی المپیک مارسی ایجاد کرده است

مدیر ۳۵ ساله، برنده تمام عیار نقل‌وانتقالات اروپا

پابلو لونگوریا، ۳۵ ساله، کاری کرده که مارسی تا اینجا فعال‌ترین و بهترین تیم در نقل و انتقالات تابستان امسال باشد.

مدیر ۳۵ ساله، برنده تمام عیار نقل‌وانتقالات اروپا
خبرورزشی -

فوتبال فرانسه این روزها شاهد حضور مردی است که سر و صدای زیادی را در قامت رئیس باشگاه ایجاد کرده است. باشگاه المپیک مارسی، رئیسی دارد که خیلی خوب و شاید بهتر از خیلی از روسای باشگاه‌ها در فوتبال اروپا با بازار نقل‌وانتقالات آشناست.

پابلو لونگوریا، ۳۵ ساله، کاری کرده است که مارسی تا اینجا فعال‌ترین و بهترین تیم در نقل‌وانتقالات تابستان امسال بوده است. مدیری اسپانیایی که در اکثر مذاکرات خودش به طور مستقیم و بدون واسطه وارد عمل می‌شود و در بسیاری از آن‌ها نیز بهترین نتیجه را می‌گیرد. حالا او در سکوت، تیمی ساخته است که نه تنها در فوتبال فرانسه یک مدعی تمام عیار است بلکه می‌تواند برای عرض اندام در فوتبال اروپا نیز خود را کاندیدا کند.

برای حضور در نقل و انتقالات دو راه وجود دارد. اینکه صبر کنی و تاثیر انتقال بازیکنان در تیم‌های مختلف را ببینی و سپس در اثر دومینوی اتفاق افتاده، یکی را انتخاب کنی. دیگر اینکه خودت بر خلاف جریان شنا کنی و در واقع جریان‌سازی را از خودت شروع کنی که این روش کاملاً مورد علاقه لونگوریا است.

این را می‌شود از عملکرد او فهمید. در حالی که بازار نقل‌وانتقالات راکد است و هنوز سر و صدای زیادی به پا نکرده، لونگوریا توانسته ۸ بازیکن را به مارسی بیاورد: پائول لوپس، بالردی، کونراد دی‌لافوئنته، جرسون، جنگیز اوندر، متئو گندوزی، ویلیام سالیبا و لوان پرس.

این یک انقلاب بزرگ در تیم مارسی است. این رئیس اسپانیایی حالا توجه بسیاری از رسانه‌های فوتبال اروپا را به خود جلب کرده است. او سال گذشته به ریاست مارسی رسید. لونگوریا ابتدا به عنوان مدیرورزشی به این تیم آمد اما در ماه فوریه بود که تحول بزرگی در مارسی رخ داد. فرانک مک‌کورت مالک باشگاه مارسی به طور کلی ساختار باشگاه را تغییر داد و لونگوریا را به عنوان رئیس باشگاه انتخاب کرد.

لونگوریا یک رئیس معمولی نیست. او مردی با دانش بالا در زمینه تجارت است و خیلی زود این موضوع را در تجارت بازیکنان نشان داد و در زمانی که هنوز بسیاری از باشگاه‌ها هنوز برای خرید و فروش بازیکنان خود برنامه‌ریزی نکرده‌اند او تیم خود را به بهترین شکل ممکن بسته است.

المپیک مارسی حالا به راه افتاده است و می‌خواهد دوباره به بهترین روزهای خود برگردد و رئیس اسپانیایی این باشگاه ثابت کرده است که برای  متحول شدن نیازی نیست که حتماً بزرگ‌ترین بازیکنان را به خدمت بگیری و سرمایه‌گذاری هنگفتی داشته باشی بلکه جمع کردن یک تیم خوب از بازیکنان باکیفیت، کلید موفقیت است.

مدیر 35 ساله، برنده تمام عیار نقل و  انتقالات اروپا