شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سیستان#سیستان و بلوچستان#مجلس
گفتگو|

استماع گزارش نماینده وزارت کشور درباره ظرفیت‌های درمانی سیستان و بلوچستان در مقابله با کرونا

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نماینده وزارت کشور در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به توضیحاتی پیرامون وضعیت استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

محمود عباس زاده مشکینی در گفتگو با میزان، با اشاره به جزئیات جلسه امروز عصر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نماینده وزارت کشور پیرامون وضعیت استان سیستان و بلوچستان از حیث ابتلاء مردم به ویروس کرونا و ظرفیت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان برای درمان مردم و مقابله با این ویروس توضیحاتی را مطرح کرد و در این زمینه بحث و بررسی شد.

وی افزود:در این جلسه مقرر شد کمبود‌ها و مشکلات موجود در این زمینه در کمیسیون تخصصی مربوطه یعنی کمیسیون بهداشت و درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی قرار گیرد.

عباس زاده مشکینی بیان است: در ادامه جلسه طرح نمایندگان مجلس برای ساماندهی فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی مورد بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی بیان داشت: همچنین مقرر شد در اولین جلسه هفته آتی آخرین تحولات افغانستان با حضور نمایندگان نهاد‌ها و دستگاه‌های مربوطه بررسی شود.

انتهای پیام/