شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

ماجرای نامه حریف پرسپولیس به ای اف سی برای رویارویی با سرخ ها

نامه استقلال تاجیکستان به AFC درباره بازی با پرسپولیس

پیروزی استقلال تاجیکستان و ۱۰ امتیازی شدن این تیم، کار فولاد، استقلال و تراکتور برای صعود به عنوان بهترین تیم دوم را بسیار سخت می‌کند.

باشگاه استقلال تاجیکستان تلاش می‌کند تا صلاحیت خود برای میزبانی از پرسپولیس را به ای اف سی نشان دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس تهران و استقلال تاجیکستان دوشنبه در حالی روز ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد که طبق جدول مسابقات، نماینده تاجیکستان باید میزبان این مسابقه حساس باشد.

با این حال هنوز ای اف سی به صورت رسمی میزبانان مرحله یک هشتم نهایی را معرفی نکرده و گمانه زنی در این خصوص ادامه دارد. باشگاه پرسپولیس چندی پیش آمادگی خود برای میزبانی از استقلال تاجیکستان را اعلام کرد و همچنین شنیده‌هایی پیرامون برگزاری مسابقه به صورت متمرکز وجود داشت.

اما باشگاه استقلال تا‌جیکستان در نامه خود به ای اف سی اعلام کرده که قصد دارد از امتیاز میزبانی استفاده کند و تلاش کرده که این اطمینان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهد که مشکلی در میزبانی از پرسپولیس ایجاد نخواهد شد.

نگرانی ای اف سی، از یک سو مسئله انتقال به شهر دوشنبه از طریق راه هوایی است که باتوجه به همسایگی با کشور افغانستان، این موضوع حساسیت زا شده و از طرف دیگر کیفیت چمن ورزشگاه خانگی استقلال تاجیکستان است که باید دید این دو مشکل را تاجیک ها چگونه برطرف خواهند کرد.