شهرخبر

علی‌نژاد: با هماهنگی مجمع برای فدراسیون ژیمناستیک سرپرست انتخاب می‌شود


علی‌نژاد: با هماهنگی مجمع برای فدراسیون ژیمناستیک سرپرست انتخاب می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار شد با هماهنگی مجمع فدراسیون ژیمناستیک، سرپرست برای این فدراسیون انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد در پایان مجمع عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: مطابق برنامه‌ای که از بیش از یک ماه قبل برای برگزاری مجامع فدراسیون‌ها داشتیم، امروز سی‌وهفتمین مجمع را برگزار کردیم.  در این مجمع گزارش عملکرد سالیانه، گزارش حسابرس، بازرس و خزانه‌دار و همچنین برنامه‌های سال 1400 مطرح شد.

وی افزود: سال 99 سال خاصی بود، چون کرونا باعث محدود شدن خیلی از فعالیت‌ها شد، اما در انتهای سال چندین اعزام در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین داشتیم. خدا را شکر در چند ماه اخیر نیز فعالیت‌های خوبی انجام شده است. از شهریور سال قبل مجوز برگزاری اردوها صادر و مراحل آماده‌سازی ورزشکاران جانباز و معلول دنبال شد. در مجموع نیز ملی‌پوشان در حال آماده‌سازی هستند تا در پارالمپیک حضور قدرتمندی را داشته باشیم.

وی درباره انتخاب سرپرست برای فدراسیون‌های اسکیت و تیراندازی و عدم معرفی سرپرست برای فدراسیون ژیمناستیک گفت: شما مستحضر هستید فدراسیون جهانی ورود کرده و یک مقدار شرایط در فدراسیون ژیمناستیک ایران متفاوت‌تر شده است. قرار شد با هماهنگی مجمع فدراسیون ژیمناستیک، سرپرست انتخاب شود. ان‌شاءالله یا در میانه المپیک یا بعد از المپیک یک نفر به‌عنوان سرپرست معرفی خواهد شد.

ادامه دارد ...