بارسلونا به دنبال فروش ۲ ستاره مشهور خود

تیم فوتبال بارسلونا تا به این جای فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا عملکرد چندان خوبی نداشته و بازیکنانی مانند سرخیو آگوئرو که پا به سن گذاشته را به خدمت گرفته است. دلیل آن هم شاید مشکلات مالی پیش آمده برای این باشگاه اسپانیایی است. مشکلاتی که باعث شد ستارگانی مانند واینالدوم حضور در باشگاهی دیگر را نسبت به عضویت در بارسلونا ترجیح دهند.

با این وجود، مدیران بارسلونا می‌توانند با فروش ۲ ستاره نه چندان موفق خود یعنی آنتوان گریزمن و کوتینیو درآمدی میلیون یورویی کسب کنند تا بتوانند سایر بازیکنان مد نظر خود را به خدمت بگیرند.

گریزمن ۲ سال قبل و با قراردادی ۵ ساله به اررزش ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست، اما اکنون به دلیل شرایط نه چندان خوب این بازیکن ارزش وی با کاهش مواجه شده است و اکنون در بازار نقل و انتقالات تنها ۷۲ میلیون یورو ارزش دارد. این اتفاق برای دیگر ستاره کاتالان‌ها کوتینیو نیز پیش آمده است و بارسایی‌ها می‌توانند با فروش او در بازار نقل و انتقالات به قیمتی با ارزش حداقل ۲۴ میلیون یورو کمی شرایط مالی خود را بهبود بخشند و سایر بازیکنانی که در بازار نقل و انتقالات به دنبال آن‌ها هستند را جذب کنند.

تیم فوتبال بارسلونا فصل گذشته در مسابقات لالیگا عملکرد خوبی را از خود ثبت نکرد و بعد از اتلتیکو مادرید و رئال مادرید در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.