به گزارش برنا، پرویز سیروس پور در گفت‌وگو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: از زمان مدیریت دکتر ابطحی تغییرات اساسی چه در ظاهر صندوق، چه در ارائه خدمات، چه حمایت و تکریم پیشکسوتان نسبت به قبل انجام شده است.

او با اشاره به تمایل پیشکسوتان برای حضور در صندوق، اظهار کرد: فضای پر از آرامش صندوق، نظم در اموراداری، برخورد خوب و محترمانه پرسنل و همچنین برگزاری برنامه هایی چون تجلیل از پیشکسوتان انگیزه ای برای حضور پیشکسوتان در صندوق شده است و این ها از مهم ترین دلایلی است که دکتر ابطحی را مدیری برجسته می کند.

سیروس پور با اشاره به اینکه پیشکسوتان از عملکرد مدیرعامل صندوق رضایت کامل دارند، گفت: ابطحی کارکرد خوبی در صندوق داشته و باعث ایجاد وحدت میان پیشکسوتان شده است. در گذشته بغیر از یک سری از پیشکسوتان بسیاری از پیشکسوتان مورد حمایت نبودند ولی هم اکنون صندوق برای پیشکسوتان و قهرمانان قدیمی همچون خانه ای است که در آن احساس آرامش دارند.

او ادامه داد: اعتقاد من این است مدیری چون دکتر ابطحی که نگاه مثبت دارد، ایده های نویی را اجرا می کند و عملکردش مورد رضایت و خرسندی است. از زمانی که وی مدیریت صندوق را بر عهده گرفته، کارها و ایده های جالب و موثری آغاز شده از جمله برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان ورزش که موجب افزایش روحیه و ایجاد محبت در میان پیشکسوتان ورزش شده است.

سیروس پور در ادامه درخصوص حضور کشتی گیران کشورمان در المپیک گفت: کشتی گیران ما انگیزه بسیاری برای کسب مدال المپیک دارند، اعضای تیم با توجه به تمرینات مناسبشان اگر خوب سر وزن برسند و قرعه خوبی داشته باشند، حتما برای کشورمان افتخار آفرینی خواهند کرد.

پرویز سیروس‌پور کشتی‌گیر و مربی کشتی آزاد و مدیر ورزشی ایرانی است. وی سابقه مربی‌گری تیم ملی کشتی آزاد ایران را در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و رقابت‌های قهرمانی جهان ۱۹۶۷ دهلی نو، ۱۹۷۰ ادمونتون، ۱۹۷۱ صوفیه، ۱۹۷۵ مینسک، ۱۹۷۷ لوزان، ۱۹۷۸ مکزیکوسیتی و ریاست فدراسیون کشتی ایران را در اواخر دهه ۱۳۷۰ دارد.