شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#رادیویی#کرونا

درگذشت یک مدیر رادیو به علت کرونا/ پیام تسلیت معاون صدا


درگذشت یک مدیر رادیو به علت کرونا/ پیام تسلیت معاون صدا

محمدرضا گلی‌زاده از مدیران رادیویی که سابقه همکاری در رادیوهای سلامت، قرآن و ورزش را داشته به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا گلی‌زاده که سابقه همکاری با رادیو به عنوان مدیر تولید و تأمین شبکه‌های ورزش و سلامت معاونت صدا را داشت و در سال 1391 به مدیریت رادیو تلاوت هم منتصب شده بود، حدود ساعت 21 شبِ گذشته بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

همسر این مدیر فقید رادیو که چند روز قبل از او به ویروس مبتلا شده بود نیز دو روز قبل از درگذشت محمدرضا گلی‌زاده یعنی روز پنجشنبه، فوت کرده بود.

مرحوم گلی‌زاده که به عنوان مدیرگروه‌های برنامه‌ساز با معاونت صدا همکاری می‌کرد و مشاور معاون صدا(علی بخشی‌زاده) بود، به عنوان یکی از مدیران اسبق رادیو قرآن شناخته می‌شد که در سال 1386 جانشین حسن خجسته (معاون صدا)ی وقت بود.

علی بخشی‌‌زاده معاون صدا مرحوم گلی‌زاده را منشأ خدمات ارزشمندی دانست که از سوابق ارزشمند او می‌تان به دبیر کمیته ارزیابی کمیته‌های رادیویی، دبیر کنفرانس بین‌المللی رادیوهای قرآنی و اسلامی، نویسندگی 8 جلد کتاب و 3 جلدکتاب آماده چاپ، مسئول کمیته بحران رادیو قرآن و سلامت، مدیر پخش، تولیدی و مدیر اجرایی رادیو ورزش و رادیو سلامت اشاره کرد. 

او ضمن تسلیت و صبر جمیل برای روح آن عزیز سفر کرده، علوّ درجات و حشر با ارواح طیبه صالحان و ائمه اطهار (علیهم السلام) را مسئلت دارم. 

تقدیر رهبر معظم انقلاب از برنامه "آیات و بیانات" رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی مرحوم گلی‌زاده در سال 1382 از نقاط درخشان دوران فعالیت آن مرحوم در رادیو به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/