شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#وزارت#نماینده مردم

وظایف و اختیارات ستاد تنظیم بازار به وزارت جهاد کشاورزی بازگردد

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: وظایف و اختیارات ستاد تنظیم بازار به صورت موقت از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت منتقل شد، اما این قانون منقضی شده و ماندن ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت خلاف قانون است و باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد.
خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام احد آزادی خواه طی در تذکری در صحن مجلس با اشاره به انتزاع وظایف و اختیارات ستاد تنظیم بازار طی دو سال گذشته گفت: وظایف و اختیارات ستاد تنظیم بازار به صورت موقت از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صنعت منتقل شد، اما این قانون منقضی شده و ماندن ستاد تنظیم بازار در وزارت صنعت خلاف قانون است و باید به وزارت جهاد کشاورزی برگردد.

سخنگوی کمیسیون «کشاورزی، آب و منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس با تاکید بر اینکه نباید دولت کار خلاف قانون انجام دهد، افزود: گرفتاری‌های مرغ، گندم، نهاده‌های دامی و آرد همه مرتبط با این قانون است که دولت در آن تخطی کرده، اجازه ندهید تخلف در دولت اتفاق بیفتد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: این تذکر درستی است، در رابطه با قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی در دولت تصمیم گرفته شد که این تفکیک انجام شود که زمان آن طبق قانون تمام شده است، همین طور در شورای هماهنگی اقتصادی و در جلسه سران و بعد از فروردین ماه مصوب شد این وظایف طبق قانون و به طور کامل به وزارت جهاد کشاورزی برگردد.

قالیباف با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی مجلس از وزرای مربوطه برای توضیح این مسئله دعوت کند،بیان داشت:  واقعا بخشی از نابسامانی‌های ایجاد شده در موضوع نهاده‌های دامی به دلیل همین تفکیک مأموریت است. 

انتهای پیام/