شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#استانی#مجلس#مجلس یازدهم
گفت‌وگو|

کوثری: سفر استانی رئیس قوه قضائیه باعث تقویت امید در جامعه می‌شود

منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم با بیان اینکه نگاه میدانی رئیس قوه قضائیه در راستای حل مشکلات کشور و مردم، تداوم حضور ملت در صحنه انقلاب و عمق‌بخشی به حمایت از انقلاب و نظام می‌شود، گفت: رویکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می‌کند.
سردار در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ، گفت: مردم از مسئولان به ویژه مدیران و رؤسای قوا انتظار دارند که در صحنه و در بین مردم حضور پیدا کرده و مشکلات آن‌ها را رسیدگی و حل کنند.
 
منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم آغاز سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه را حرکتی خدا پسندانه و در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری برشمرد و اضافه کرد: مسئولان کشور از حضور میدانی رئیس قوه قضائیه الگو بگیرند، زیرا مردم این مطالبه را دارند که مسئولان به شکل مستقیم مشکلات آن‌ها را شنیده و در جهت حل آن اقدام کنند. 
 
کوثری با تأکید بر اینکه رویکرد حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای امیدآفرینی را در جامعه ایجاد می‌کند، تصریح کرد: نگاه میدانی رئیس قوه قضائیه در راستای حل مشکلات کشور و مردم، تداوم حضور مردم در صحنه انقلاب و عمق بخشی به حمایت ملت از انقلاب و نظام می‌شود. 
 
منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در سفر استانی به ایلام نشان داد که حل مشکلات مردم در اولویت اصلی برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه قرار دارد، اضافه کرد: دیدیم که شمار زیادی از درخواست‌های مردم را مورد رسیدگی قرار دادند و برای آن دستور پیگیری صادر کردند.
 
کوثری حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را یک مدیری میدانی با کارنامه قوی در قوه قضائیه برشمرد و تصریح کرد: رئیس قوه قضائیه نشان داد که مدیر پشت میز نشین نیست، این اقدام منجر به روحیه بخشی در جامعه می‌شود.

منتخب مردم «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه مدیریت از راه دور به مشکلات دامن زده است، اظهار داشت: این نوع مدیریت دامنه مشکلات را افزایش داده است، حضور مدیریان در میدان یکی از مطالبات جدی مردم از مسئولان کشور است.
 
 
انتهای پیام/