به گزارش برنا، محمدرضا قنبرطلب ، مدیرعامل موسسه مبشران نور ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، از تهیه و توزیع مجموعه کتاب‌های کودک، نوجوان و جوان در سنین مختلف در بین فرزندان شهدا  بخصوص شهدای مدافع حرم و شهدای تیپ فاطمیون خبر داد.

قنبرطلب با یادآوری جایگاه شهدا  و خانواده معظم شهدا برای نظام اسلامی بیان کرد: در کلام مقام معظم رهبری است که تکریم شهیدان و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست و خانواده های شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند.

مدیرعامل موسسه مبشران نور  با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در این باره ادامه داد: رهبر انقلاب در جریان دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم،  در پاسخ به درخواست یکی از فرزندان شهدا برای توصیه‌ای به دختر وی، فرمودند: «خوب درس بخواند و در خودش این روحیه‌ی پدربزرگ را تقویت کند. اینها فردا شیرزنان آینده‌ی کشورند. کشور به این شیرزنان احتیاج دارد. خودش را بسازد» لذا بر آن شدیم تا با تهیه و توزیع کتاب در این امر فرهنگی گامی بلند برداریم.

او درباره کتاب‌های تهیه‌شده توضیح داد: با مشارکت انتشارات علمی و فرهنگی وابسته سازمان تامین اجتماعی که از بزرگترین و قدیمی ترین انتشارات کشور در حوزه چاپ و کتاب است،  مجموعه کتاب‌هایی در رده های سنی مختلف با هدف ارتقا سطح علمی و ترویج فرهنگ کتابخوانی ، همراه با  گزیده‌ای از  زندگینامه ،آداب اخلاقی و خصوصیات فردی و اجتماعی شهدا  تهیه و میان فرزندان شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون به عنوان هدیه توزیع شد.

قنبرطلب اشاره کرد: بصورت نمادین آغاز توزیع بسته های کتاب با حضور در منزل دو شهید مدافع حرم با همراهی سردار حمید کمالی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانم نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی برگزار شد.

کتاب + موسسه مبشران نور + انتشارات علمی و فرهنگی + سردار کمالی + نادره رضایی

همچنین وی افزود: ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل محترم انتشارات علمی و فرهنگی با مساعدت ایشان تاکنون در شهرهای تهران ، قم، ورامین ،پ یشوا، قرچک، باقرشهر، کهریزک، شهرری، گرمسار، دماوند، فیروزکوه، شهریار، رباط کریم و اسلامشهر توزیع شده است.