شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#قیمت#افزایش قیمت

شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم


شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:اهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم، ضمن اینکه مشکلات متعددی هم درباره خشکسالی و قطعی آب و برق برای مردم به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سید البرز حسینی عضو کمیسیون عمران مجلس در جلسه علنی  امروز (یکشنبه 27 تیرماه) قوه مقننه و  با اشاره به کمبود آب و قطعی برق در کشور اظهار داشت:با توجه به اینکه نمایندگان مجلس دو هفته در حوزه‌های انتخابیه بودند، باید امروز مجلس درباره مشکلات مربوط به کمبود آب و قطعی برق کار ویژه می‌کرد و این موضوع را در دستورکار قرار می‌داد.

وی ادامه داد: دولت کارهای خود را  رها کرده است چون پایان فعالیتش است، زیرا مردم انتظار بیشتری از مجلس دارند و باید واکنش مناسب‌تری داشته باشیم.

نماینده خدابنده در مجلس عنوان کرد: شاهد افزایش قیمت افسارگسیخته اجناس از جمله سیمان هستیم، ضمن اینکه مشکلات متعددی هم درباره خشکسالی و قطعی آب و برق برای مردم به وجود آمده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: متأسفانه در برخی ورستاها به دلیل کمبود آب شرب، روستائیان عزیز هفته‌ها امکان استحمام را ندارند و مردم دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

انتهای پیام/