شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسکن#مسکن مهر#فروش اقساطی

درخواست شرکت عمران هشتگرد از مردم: برای تحویل واحدهای مسکن مهر مراجعه کنید


درخواست شرکت عمران هشتگرد از مردم: برای تحویل واحدهای مسکن مهر مراجعه کنید

عضو هیئت مدیره عمران هشتگرد با اشاره به این‌که بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر آماده تحویل است،گفت: با وجود اطلاع‌رسانی گسترده هنوز متقاضیان برای فروش اقساطی مراجعه نمی‌کرده‌اند.

محمدعلی حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با یادآوری این‌که حدود 49 هزار مسکن مهر ساخته شده که حدود 35 هزار واحد آن متقاضی موثر داشته است، اظهار کرد: متقاضیان مسکن مهر هشتگرد باید 300 میلیارد تومان آورده خود را واریز می‌کردند که متاسفانه تاکنون این کار انجام نشده است.

وی با اشاره به این‌که بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر آماده تحویل شده است، افزود: در صورت عدم مراجعه متقاضیان، این واحدها مشمول هزینه‌های نگهداری می‌شوند.

وی با تاکید بر این‌که برای مالکان واحدهای آماده مسکن مهر از طریق ارسال پیامک، اظهارنامه و... اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته است، تصریح کرد: در صورتیکه متقاضیان در این مرحله نیز برای فروش اقساطی و تحویل واحد خود اقدام نکنند بر اساس مصوبه شورای مسکن مشمول پرداخت مالیات خواهند شد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران هشتگرد، گفت: در مرحله سوم چنانچه متقاضیان باز هم برای تحویل واحدهای خود مراجعه نکنند، آنها را به پروژه‌های با پیشرفت 30 درصد ارجاع داده و واحدهای آماده را به متقاضیان خوش حساب واگذار خواهیم کرد.

انتهای پیام/