شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عالمیان#نیما عالمیان#المپیک#تیم ملی

لطف‌الله‌نسبی: امیدوارم نیما عالمیان به جدول اصلی المپیک برسد


لطف‌الله‌نسبی: امیدوارم نیما عالمیان به جدول اصلی المپیک برسد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد که نیما عالمیان بتواند حضور در جدول اصلی بازی‌های المپیک را تجربه کند.

جمیل لطف‌الله‌نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین شرایط نیما عالمیان در آستانه آغاز بازی‌های المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: نیما با حضور در لیگ فرانسه توانست نتایج خوبی در آنجا بگیرد و پس از آن نیز دو اردوی خوب در کشورهای مجارستان و سوئد داشت و تمرینات خوبی را در کنار بازیکنان سوئدی و یکی دو پینگ‌پنگ‌باز المپیکی دیگر برگزار کرد. خوشبختانه او در وضعیت روحی و جسمی خوبی بسر می‌برد و امیدواریم در المپیک نتایج خوبی بگیرد و به جدول اصلی نیز راه پیدا کند.

وی درباره مسابقات تنیس روی میز المپیک گفت: پینگ‌پنگ‌بازان به 4 دسته تقسیم می‌شوند که نیما عالمیان به توجه به رنکینگش، در دسته چهارم است. نفرات برتر و پیروز در هر سته با نفرات دسته بالاتر رقابت خواهند کرد تا در نهایت، پینگ پنگ‌بازان پیروز به جدول اصلی صعود کنند. در واقع اگر نیما بتواند 3 پیروزی کسب کند، به جدول اصلی راه پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: خیلی امیدواریم که شاهد حضور نیما در جدول اصلی المپیک باشیم، چون او وضعیت روحی و جسمی خوبی دارد. البته چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه چیز به روز مسابقه بازمی‌گردد. به هر حال قرعه‌کشی روز 30 تیر انجام می‌شود و تکلیف رقبا مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/