شهر خبر

فرار هولناک بچه روح یک پا در شب! + عکس

فردی در تایلند یک ویدیو عجیب و غریب ضبط کرد که در آن یک بچه روح سفید رنگ که یک پا داشت مانند کانگورو در حال پریدن و فرارکردن بود.

فرار هولناک بچه روح یک پا در شب! + عکس

به گزارش منیبان؛ وجود ارواح بر روی کره زمین همواره یکی از بزرگترین سوالات انسان ها در طول تاریخ بوده است و انسان را به نوعی در چالش بزرگی قرار داده است. اما به نظر شما آیا ارواح وجود دارند؟! آیا آنها در کنار ما زندگی می کنند؟!

با وجود شواهد و تصاویر متعددی در اینترنت که تنها با یک جستجوی ساده می توانیم آنرا مشاهده نماییم، نظر برخی بر ان است که ارواح وجود دارند و همانند یکی از اعضای خانواده مان در کنار ما زندگی می کنند. اما در مقابل افرادی هستند که این موضوع را احمقانه می دانند و این شواهد را چیزی بیش از یک تصویر ویرایش و شبیه سازی شده بیشتر نمی دانند.

اما با این وجود هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد و تعداد زیادی در این حین دچار شک و شبهه هستند که از سویی با مشاهده شواهدی اعم از تصاویر و ویدیوها اعتقاد پیدا می کنند که ارواح وجود دارند و از سویی دیگر بر این باور هستند این اسناد چیزی بیش از تصاویر ساختگی با برنامه هایی مانند فوتوشاپ نمی باشد.

برای مثال اخیرا ویدیویی عجیب و باور نکردنی که توسط یکی از کاربران تایلندی صفحات مجازی از یک روح ضبط شده بود، توانست چهار میلیون بار در صفحات مجازی دیده شود و به تبع با واکنش های زیادی روبرو شد.

ویدیویی که در ذیل مشاهده می نمایید توسط آقای "چانتا سیتولوک" از تایلند ضبط و منتشر شده است که یک روح سفید رنگ یک پا همانند کانگورو در حال حرکت است! بسیار عجیب و باور نکردنی است که برای قدم زدن به بیرون از خانه تان بروید و ناگهان با چنین صحنه ای روبرو شوید!

اما شباهت زیادی نسبت به این ویدیو وجود دارد که اغلب کاربران اعلام کردند این موجود نمی تواند روح باشد و شاید صحنه ای ساختگی باشد و با این وجود این ویدیو توانست 4 میلیون بار دیده شود.