مرگ مشکوک دختر 9 ساله در شاندیز / پدر جنازه را بیرون کشید

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز از مرگ غم‌انگیز دختربچه ۹ ساله در استخر کشاورزی یکی از باغات شاندیز خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ بهنام اویسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک کودکی دریکی از باغات شاندیز بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز ابراز کرد: مأموران انتظامی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند دختربچه‌ای ۹ ساله که کنار استخر آب در حال بازی بوده، به علت نامعلوم به درون استخر سقوط و غرق‌شده است.

وی بابیان اینکه جسد بی‌جان این دختربچه پس از مدتی توسط پدرش در داخل آب پیداشده است، بیان کرد: با تائید مرگ این دختربچه توسط تیم اورژانس، جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی شهرستان منتقل شد.

 اویسی با ابراز تأسف از مرگ این دختربچه، در تشریح این حادثه ناگوار خاطرنشان کرد: دختربچه۹ ساله که به همراه برادر ۵ ساله‌اش در اطراف استخر باغ مشغول بازی بوده‌اند به علت نامعلومی به داخل استخر سقوط و غرق می‌شود.

وی ادامه داد: پدر این کودک که در آن‌سوی باغ مشغول بنایی بود و از بچه‌هایش غافل شده بود، بعدازاینکه آن‌ها را صدا می‌زند و خبری نمی‌شود با جستجو در باغ به محل استخر می‌رود و با جسم بی‌جان دخترش روبرو می‌شود و جسم بی‌جان فرزندش را از استخر بیرون می‌آورد.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز با تأکید بر اینکه  حادثه همواره در کمین است،  به خانواده‌ها توصیه کرد: هنگام خروج از خانه و حضور در مناطق تفریحی، باغات و زمین‌های کشاورزی و بازی در حاشیه استخرهای آب مراقب فرزندانشان باشند تا شاهد این‌گونه حوادث  نباشیم.