به گزارش برنا، میلاد عبادی پور در حاشیه بدرقه کاروان ایران به بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: همه ورزشکاران دنیا مه فقط والیبال منتظر این لحظه بودند که به المپیک بیایند و خود را نشان دهند.

ملی‌پوش والیبال کشورمان افزود: شب و روز، خواب و آرزوی این را داشتیم که به المپیک برویم و خودمان را در سطح عالی نشان دهیم. الان زمان آن رسیده که به المپیک برویم و به همه ثابت کنیم ایران و ایرانی جزو بهترین‌های دنیاست. مطمئنا این را به همه دنیا ثابت می‌کنیم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان یادآور شد: ما می‌خواستیم در لیگ ملت‌ها بهترین‌ها را به نمایش بگذاریم اما گاهی هرچقدر تلاش کنیم، نمی‌شود اما المپیک فرق دارد و امیدوارم با همه توان خوب ظاهر شویم. المپیک هر ۴ سال یکبار انجام می‌شود و همه تلاش می‌کنند بهترین نتایج را کسب کنند.

عبادی پور در پاسخ به این سوال که برد مقابل ژاپن و ونزوئلا را کنار گذاشته‌‌اند، نظر شما در این باره چیست، تصریح کرد: نمی‌توان اینطور گفت، ما مقابل همه تیم‌ها به گونه‌ای بازی می‌کنیم که بهترین هستند. اگر اینگونه فکر کنیم از همان جا ضربه می‌خوریم، برای ما تیم‌ها هیچ فرقی با هم ندارند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر شرایط تیم عنوان کرد: علاوه بر تیم‌ملی سه تیم دیگر هم داریم. معروف، موسوی و غفور یک تیم هستند اما قطعا مسابقات سختی داریم هر چند با این بازیکنان خیال‌مان تخت است. نخستین مسابقه ما با لهستان است که شنبه آینده برگزار می‌شود.

این بازیکن والیبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا قول پیروزی مقابل لهستان می‌دهی، گفت: من از این ترس دارم که نمی‌خواهم شرمنده مردم شویم. اگر قول پیروزی بدهیم و اتفاق دیگری بیفتد نمی‌توانیم به روی مردم نگاه کنیم. اجازه دهید من قولی ندهم اما ما همه تلاش خود را خواهیم کرد.