شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لژیونر#اروپایی

رسمی ؛ امضای قرارداد لژیونر محبوب ایرانی با تیم اروپایی + سند

پیوستن رسمی علیرضا جهانبخش به فاینورد هلند با امضای قراردادی 3 ساله

عکس خبرساز ستاره ایرانی در هلند ؛ تست پزشکی علیرضا جهانبخش در فاینورد تمام شد !

علیرضا جهانبخش ستاره و لژیونر ایرانی فوتبال اروپا که به تازگی از برایتون جدا شده است، امروز رسما با امضای قراردادی سه ساله به فاینورد هلند پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالاخره قرارداد علیرضا جهانبخش با فاینورد رسمی شد و این بازیکن با عقد قراردادی ۳ ساله به این تیم پیوست.

در حالی که طی روزهای گذشته اخباری پیرامون انتقال علیرضا جهانبخش به فاینورد در رسانه ها منتشر شده بود، بالاخره این انتقال امروز شکل گرفت و علیرضا جهانبخش با عقد قراردادی ۳ ساله به این تیم هلندی پیوست.

وب سایت رسمی فاینورد با انتشار بیانیه ای نوشت:

فاینورد با علیرضا جهانبخش خط حمله خود را تقویت کرده است. وینگر و مهاجم ۲۷ ساله از تیم برایتون به فاینورد آمده و برای سه فصل قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۴ در دی کوپ استادیوم فاینورد امضا می کند و گزینه ای برای یک فصل دیگر نیز در قرارداد او وجود دارد.

فرانک آرنسن مدیر فنی فاینورد از ورود بهترین گلزن اسبق تیم اردیویژه خوشحال است. او گفت:

برای تقویت خط حمله تیم، جهانبخش را به تیم اضافه می کنیم. بازیکنی که ثابت کرده برای چندین فصل به بازدهی بالایی دست پیدا می کند. علاوه بر این، او اکنون در مرحله ای قرار دارد که می تواند به سرعت از ارزش زیادی برای ما برخوردار باشد.

جهانبخش نیز در این زمینه گفت:

من نمی توانم صبر کنم تا به زمین برگردم. در طول مدت حضور من در آلکمار، آرنه اسلات به عنوان دستیار مربی یکی از افرادی بود که به من کمک کرد تا بازیکن بهتری شوم. بنابراین وقتی او تماس گرفت و پرسید که آیا می خواهم به فاینورد بیایم، به او گفتم که برای انجام این انتقال می خواهم همه تلاش خود را انجام دهم. شک نداشتم.

علیرضا جهانبخش پس از سه فصل فوتبال حرفه ای در ایران، در سال ۲۰۱۳ راهی هلند شد. در پنج فصلی که به دنبال آن انجام شد، چهار دوره در اردیویژه، وی ۱۴۰ بازی در لیگ انجام داد و ۵۱ گل به ثمر رساند. در تابستان ۲۰۱۸، او به عنوان بهترین گلزن لیگ هلند به برایتون پیوست.

این ملی پوش ۴۴ ساله از سال ۲۰۱۵ در تیم ملی ایران بازی می کرد و در جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ برای ایران به میدان رفت. فاینورد فصل گذشته در رتبه پنجم اردیویژه هلند قرار گرفت و امیدوار است با جذب جهانبخش، ضمن بازگشت به رتبه های بالای جدول، بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کند.

پیوستن رسمی علیرضا جهانبخش به فاینورد هلند با امضای قراردادی 3 ساله

پیوستن رسمی علیرضا جهانبخش به فاینورد هلند با امضای قراردادی 3 ساله