شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قوه قضائیه#ایلام#رئیس قوه قضائیه
گفت‌وگو|

رئیس قوه قضائیه با سفر به ایلام نشان دادند مدیر پشت‌میزنشین نیستند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بابیان اینکه رئیس قوه قضائیه با سفر به ایلام نشان دادند مدیر پشت‌میزنشین نیستند، گفت: رئیس قوه قضائیه نشان داد مرد میدان حل مشکلات مردم است و نگاه ویژه نسبت به حل مشکلات مردم به‌ویژه در مسائل قضایی و حقوقی دارد.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اولین سفر استانی رئیس قوه قضائیه که در دومین هفته انتصاب‌شان به استان ایلام صورت گرفت، گفت: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در آغازین هفته‌های ریاست در قوه قضائیه در مباحث حل مشکلات مردم به ویژه در امور جاری قضائی و حقوقی شروع خوبی داشته است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید بر اینکه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای نشان دادند که ادامه اجرای طرح تحول قضائی از مهمترین برنامه‌های مدیریت ایشان در این قوه است، امیدآفرینی بین مردم را یکی از پیامد‌های مهم اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: ایشان در نخستین روز‌های ریاست خود نشان داد که این موارد از اولویت برنامه‌هایشان است.
*سردار سنایی‌راد: رئیس قوه قضائیه با سفر به ایلام نشان دادند میر پشت‌میزنشین نیستند*
سنایی راد با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در آغاز نشان دادند که مدیر پشت میز نشین نیست، اضافه کرد: رئیس قوه قضائیه نشان داد مرد میدان حل مشکلات مردم است و نگاه ویژه نسبت به حل مشکلات مردم به ویژه در مسائل قضایی و حقوقی دارد.
 
*سردار سنایی‌راد: رئیس قوه قضائیه با سفر به ایلام نشان دادند میر پشت‌میزنشین نیستند*
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه رئیس قوه قضائیه در روند اجرای طرح تحول قضایی نگاه خاصی به مسائل پیرامون زندانیان و مشکلات آن‌ها دارد، تصریح کرد: حضور رئیس قوه در زندان‌ها، نشان می‌دهد که ایشان مدیریت پشت میز را در حل مشکلات مردم و کشوربی تأثیر می‌دانند.
 
*سردار سنایی‌راد: رئیس قوه قضائیه با سفر به ایلام نشان دادند میر پشت‌میزنشین نیستند*
سنایی راد با تأکید بر اینکه شناسایی مشکلات مردم از نزدیک، کارآمدی مدیران در حل مشکلات مردم و کشور را بالا می‌برد، اظهار داشت: بستری ایجاد می‌شود که کار‌ها راحت‌تر پیش برود.
 

انتهای پیام/