شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار خودرو#قیمت#افزایش قیمت
ایران خودرو از سایپا سبقت گرفت

افزایش قیمت سمند و پژو در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: 426844
اقتصادنیوز : رصد بازار پرطرفدارهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها برخلاف سایپایی ها اولین روز هفته را با رشد قیمت استارت زدند.

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز چهار خودرو «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشته اند و با این شرایط «سمندLX» و «سمند سورن» دو خودرویی محسوب می شوند که امروز در بازار ایران خودرویی ها تغییر قیمت نداشته اند.  

رشد قیمت ایران خودرویی ها با رشد قیمت دلار در بازار صورت گرفت تا به این طریق این دو بازار در یک جهت حرکت کنند. از سوی دیگر هرچند بازار ایران خودرویی ها روند رو به رشد در بازار به خود گرفته اند، اما با توجه به تعطیلی مراکز شماره گذاری این روند نمی تواند منجر به خرید و فروش رسمی خودرو شود و در حال حاضر مبادلات به صورت وکالتی صورت می گیرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX» ، «سمند LX با موتور EF7» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران‌خودرو  امروز قیمت «پژو 206 تیپ 5» با افزایش یک میلیونی به 270 میلیون تومان رسید.  «پژو 206 تیپ 2» هم با رشد یک میلیونی امروز 219 میلیون تومان ارزش گذاری شد.  ارزیابی های بازار نشان دهنده آن است که «206 صندوقدار»  امروز 250 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF7 »  هم امروز با رشد یک میلیونی در بازار به 239 میلیون تومان رسید.  از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که  «سمند سورن»   بدون تغییر با قیمت روز گذشته 246 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «سمندLX  » هم در بازار بدون تغییر و قیمت 210 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 26