شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

قایدی به خاطر چه کسی در استقلال می‌ماند؟/ در انتظار امضای برگه رضایتنامه!

مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و این بدین معنی است حضورش در یک تیم خارجی در فصل پیش رو باید با نظر باشگاه باشد.

مهدی قایدی و فرهاد مجیدی؛ استقلال - تراکتور
خبرورزشی -

گفته می‌شود یکی از برنامه‌های فرهاد مجیدی برای فصل بعد حفظ مهدی قایدی است و می‌خواهد در این باره با باشگاه هم صحبتی داشته باشد. فرهاد مجیدی برای رسیدن به این مهم کار سختی پیش رو ندارد به این خاطر که این بازیکن دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و نمی‌تواند یک طرفه به دنبال پایان دادن به این همکاری باشد و از سویی رابطه فرهاد مجیدی با مهدی قایدی خوب است. 

نظر فرهاد مجیدی بر این است که مهدی قایدی فصل آینده هم در استقلال بازی کند و یک فصل مانده به پایان قراردادش باشگاه را ترک کند. از سویی فرهاد مجیدی نظرش بر این است در فصلی که تیم ملی برای صعود به جام جهانی درگیر بازی‌های انتخابی است به سود مهدی قایدی است که در استقلال بازی کند و اگر به یک تیم خارجی ملحق شود مدام باید به ایران رفت و آمد کند و شاید این رفت و آمدها و از همه مهمتر عدم حضور در تمرینات تیم باشگاهی موجب شود او در آن سوی مرزها فصل خوبی را پشت سر نگذارد. 

گفته می‌شود فرهاد مجیدی در این باره صحبت‌هایی هم با مهدی قایدی داشته و تقریبا توانسته او را برای ادامه حضور در تیم آبی متفاعد کند. از سویی گفته می‌شود فرهاد مجیدی به مهدی قایدی قول داده که مبلغ قراردادش را در فصل جدید افزایش خواهد داد.