شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان#جدید

همکاری مجدد بیل ماری با کارگردان «آقای فاکس شگفت‌انگیز»


همکاری مجدد بیل ماری با کارگردان «آقای فاکس شگفت‌انگیز»

«بیل ماری» بازیگر فیلم‌های «هتل بزرگ بوداپست» و «آقای فاکس شگفت‌انگیز» در فیلم جدید کارگردان آثار مذکور یعنی «وس اندرسون» بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بیل ماری قرار است تا در پروژه جدید «وس اندرسون» کارگردان فیلم «گزارش فرانسوی» بازی کند.

ورایتی نوشته که این بازیگر از بازیگران ثابت فیلم‌های وس اندرسون است و تا به حال در فیلم‌های «جزیره سگان» (Isle of Dogs)، «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel)، «قلمرو مهتاب» (Moonrise Kingdom)، «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantastic Mr. Fox)، «دارجلینگ محدود» (The Darjeeling Limited)، «زندگی در آب با استیو زیسو» (The Life Aquatic with Steve Zissou)، «خانوادهٔ اشرافی تننبام» (The Royal Tenenbaums) و «راشمور» (Rushmore)  همکاری کرده است.

بازیگر دیگری که همراه ماری قرار است تا در فیلم جدید وس اندرسون بازی کند، «تیلدا سویینتون» است که او نیز مانند ماری در فیلم‌های «اندرسون» بازی کرده است و از بازیگران مورد علاقه این کارگردان است.

کار بعدی اندرسون در اسپانیا فیلمبرداری خواهد شد در حالی که در ابتدا قرار بود در رم فیلمبرداری شود. عنوان این پروژه هنوز فاش نشده است اما اینطور که رسانه‌ها گفته‌اند فضای آن وسترن است و برای ساخت آن هزینه زیادی خواهد شد.

 این پروژه از ماه آگست در اسپانیا فیلمبرداری خواهد شد.

انتهای پیام/