شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ارتش#مجموعه#طبیعی

مجموعه «ایران مال»؛ یاری‌رسان مردم و مسئولان

معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی ارتش گفت: مجموعه «ایران مال» با توجه به وسعتی که دارد در همه بحران‌های طبیعی می‌تواند یاری‌رسان مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان باشد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، با حضور در مجموعه «ایران مال»، از نحوه انجام واکسیناسیون مردم شریف تهران در این مجموعه بازدید کرد و اقدامات انجام شده در این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن قدردانی و تشکر از مشارکت ارتش در انجام واکسیناسیون، حضور همیشگی ارتش در مراحل مختلف مقابله با کرونا را مایه دلگرمی و بسیار مؤثر عنوان کرد.

امیر دریادار مصطفی مداح در بازدید از مجموعه ایران مال، ضمن خدا قوت به کارکنان بهداشت و درمان ارتش و تبریک به مجموعه ایران مال، گفت: این مجموعه با توجه به وسعتی که دارد در همه بحران‌های طبیعی می‌تواند یاری رسان مردم شریف ایران اسلامی و مسئولان باشد.
 

همچنین آراسب دباغ مقدم رییس اداره بهداشت ارتش نیز، گفت: حدود ۱۰۰ نفر از کارکنان بهداشت و درمان ارتش، شامل دانشجویان سال‌های آخر پزشکی و پرستاری و بالاتر در مجموعه ایران مال برای انجام واکسیناسیون حضور دارند.

وی اظهار داشت: بسیاری از این عزیزان، به صورت داوطلبانه در انجام واکسیناسیون کوید ۱۹ مشارکت کرده‌اند.
 

 

انتهای پیام/