شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#کاهش قیمت

کاهش قیمت سکه در بازار امروز + آخرین جزییات

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (شنبه، ۲۶ تیرماه) در بازار تهران با کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه) به رقم ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسید.

اقتصاد کاهش قیمت سکه در بازار امروز + آخرین جزییات

در ساعت ۱۳ امروز، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته به رقم ۱۰ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی پنج‌ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۵۴ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز چهار میلیون و ۵۷۰ هزار تومان شد. همچنین هر اونس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۱۳ دلار قیمت خورد.

قیمت سکه در آغاز سال جدید ۱۱ میلیون تومان بود که به‌تدریج روند نزولی را شروع کرد تا به بهای ۹ میلیون تومان رسید. از نیمه اردیبهشت‌ماه، به دنبال رشد تدریجی قیمت ارز، بهای سکه اندکی رشد کرد و در این مدت همواره در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا