شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

الزام دستگاه‌های خدمات‌رسان به تامین خدمات پایدار برای بیمارستان‌ها

استاندار تهران گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان ملزم به تامین آب، برق و گاز پایدار برای بیمارستان‌ها هستند و در این مسیر سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری نیز باید همکاری لازم را به عمل آورند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه مربوط به رفع مشکلات بیمارستان فیروزگر با حضور «انوشیروان محسنی‌بندپی» شهردار منطقه ۶ و دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

بر اساس مذاکرات انجام شده و تعهد دستگاه‌های خدمات رسان و مساعدت شهرداری مقرر شد افزایش ظرفیت آب بیمارستان برای مواقع بحرانی در دستورکار قرار گیرد.

در مورد تامین ۳ هزار مگاوات برق نیز مقرر شد بررسی‌های لازم به عمل آید تا تامین برق از نزدیک‌ترین پست انجام شود و شهرداری جهت حفاری و صدور مجوز‌های لازم مساعدت‌های لازم را مبذول دارد. همچنین جهت تامین گاز نیز اقدامات لازم پیگیری می‌شود.

محسن‌بندپی در این جلسه با اشاره به ضرورت تامین خدمات برای بیمارستان‌ها تاکید کرد: همواره تامین آب، برق و گاز برای بیمارستان‌ها ضروری است؛ ضمن اینکه در شرایط فعلی و شیوع کرونا و نیاز مبرم بیمارستان‌ها این مهم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان ملزم به تامین آب، برق و گاز پایدار برای بیمارستان‌ها هستند و در این مسیر سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری نیز باید همکاری لازم را به عمل آورند.
 
 

انتهای پیام/