شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت بهداشت

وزیر علوم:

امیدواریم قول مسئولان در خصوص واکسیناسیون کادر آموزشی عملی شود/ لزوم پیگیری روند اعزام دانشجویان چینی از وزارت بهداشت

منصور غلامی درباره روند تزریق واکسن کرونا برای کادر آموزش و دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم این اتفاق بیافتد. مسئولان امر در این زمینه قول داده و آرزومندیم این قول عملی شود.

امیدواریم قول مسئولان در خصوص واکسیناسیون کادر آموزشی عملی شود/ لزوم پیگیری روند اعزام دانشجویان چینی از وزارت بهداشت

به گزارش منیبان؛  بیش از یکسال از حضور دانشجویان ایرانی مقیم چین می‌گذرد. هنوز عزم جدی برای برگشت این دانشجویان به وهان چین وجود ندارد. این مقوله دانشجویان را با سر درگمی مواجه کرده است اما از طرفی دانشجویان بورسیه هم وضعیت مطلوبی ندارند. این در حالی است که بر اساس اظهارات این دانشجویان فقط به صرف تزریق واکسن کرونا می‌توانند به سمت کشور مقصد حرکت کرده و ادامه تحصیل دهند.

منصور غلامی، وزیر علوم درباره آخرین وضعیت اعزام دانشجویان برای ادامه تحصیل و برگشت دانشجویان ایران در دانشگاه‌های وهان چین گفت: بنده در جریان نیستم و در این زمینه باید از وزارت بهداشت جویا شد.

 وزیر علوم درباره دانشجویان بورسیه که هنوز وضعیت اعزامشان مشخص نشده است، افزود: اغلب این دانشجویان در رشته  پزشکی تحصیل می‌کنند و باید از وزارت بهداشت روند اعزام این دانشجویان را جویا شد.

غلامی درباره روند تزریق واکسن کرونا برای کادر آموزش و دانشجویان برای سال تحصیلی جدید گفت: امیدواریم این اتفاق بیافتد. مسئولان امر در این زمینه قول داده و آرزومندیم این قول عملی شود.

 وزیر علوم درباره نوع واکسن تزریق شده به دانشجویان و کادر آموزش افزود: بنده در این زمینه مطلع نیستم و این امر به وزارت بهداشت و درمان مربوط می‌شود.

غلامی درباره روند تزریق واکسن گفت: اعضای هیات علمی در مرحله نخست و در مراحل بعد کادر و کارکنان دانشگاه و به نوبت‌های بعدی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دیگر دانشجویان در مقاطع مختلف به ترتیب واکسینه می‌شوند.

منبع: برنا