شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

نعمتی: بابت سقوط از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم/ پرسپولیس خسته است و می‌توانیم آنها را متوقف کنیم


نعمتی: بابت سقوط از هواداران ماشین سازی عذرخواهی می‌کنم/ پرسپولیس خسته است و می‌توانیم آنها را متوقف کنیم

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بر این عقیده است که آنها می‌توانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند.

وحید نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قطعی شدن سقوط تیمش به لیگ دسته اول، گفت: همه ما بابت این اتفاق ناراحت هستیم و باید از هواداران ماشین سازی بابت سقوط به لیگ دسته اول عذرخواهی کنم. تیم ما از همان شروع لیگ مشکلات زیادی داشت که می‌توان به مسائل مدیریتی، امکانات، مسائل مالی و تغذیه اشاره کرد. امسال در بحث کادر فنی صحبت نداشتیم و وقتی یک تیم با چنین وضعیتی مواجه می‌شود طبیعتاً کارش سخت می‌شود.

نعمتی درخصوص تقابل با پرسپولیس عنوان کرد:  بازی با پرسپولیس یک بازی متفاوت است و قطعاً بازیکنان ما برای این بازی انگیزه دارند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. ما در بازی با سپاهان هم ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم و مقابل فولاد هم به سختی شکست خوردیم. پرسپولیس هم بعد از 120 دقیقه بازی دربی قطعاً خسته است و ما می‌توانیم از این موضوع استفاده کرده و از آنها امتیاز بگیریم.

مدافع ماشین سازی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد: ما در بازی‌های آینده بی‌انگیزه نخواهیم بود و باید شرافتمندانه فوتبال بازی کنیم البته سقوط ماشین سازی برای همه ما و هواداران اتفاق تلخی است ولی امسال مشکلات زیادی داشتیم و همین موضوع آسیب بزرگی به تیم زد. امیدوارم که ماشین‌سازی فصل آینده دوباره به لیگ برتر برگردد.

 

انتهای پیام/