شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ذوب‌آهن#فوتبال#تیم فوتبال

اسلامی: مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم


اسلامی: مقابل ذوب‌آهن به دنبال جبران شکست دور رفت هستیم

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر، گفت: هدف ما مقابل ذوب‌آهن گرفتن سه امتیاز است تا شکست دور رفت را جبران کنیم.

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص شرایط تیمش بعد از پیروزی مقابل پدیده، گفت: ما به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد تا روحیه تیم بالاتر رود. اگر در میانه جدول قرار داشتیم قطعا مقابل پدیده راحت‌تر فوتبال بازی می کردیم و توانستیم به گل های بیشتری برسیم ولی مسئله مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم.

وی درخصوص شانس ماندن تیمش در لیگ برتر تاکید کرد: ما از اول هم به سقوط فکر نمی‌کردیم و فکر می‌کنم ماندن نساجی قطعی شده است. ما فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و خیلی سخت بود که بتوانیم در 10 بازی نتایج خوبی بگیریم، این در حالیست که بازی مقابل تیم‌هایی مثل نفت مسجدسلیمان، مس رفسنجان و نفت آبادان در زمین حریفان برگزار شد حالا به دنبال این هستیم تا بتوانیم چند پله در جدول بالاتر برویم.

وی با تمجید از سرمربی و مدیران باشگاه نساجی خاطرنشان کرد:  شرایط تیم ما بعد از آمدن ساکت الهامی تغییر کرد و حضور این مربی تاثیر زیادی در نتایج خوب نساجی داشت. از طرفی نباید نباید حمایت‌های آقای حدادیان و آقای سیف الله پور را فراموش کنیم و آنها به خوبی از تیم پشتیبانی کردند.

مهاجم نساجی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل ذوب‌آهن، گفت: این بازی هم برای ما مهم و حساس است. آنها در بازی رفت ما را در قائمشهر شکست دادند و حالا نساجی دنبال جبران آن باخت است. برای ما فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و در هر بازی فقط برای گرفتن 3 امتیاز به میدان می‌رویم.

 

انتهای پیام/