شهر خبر

رسانه‌های لبنانی: از هاسیک انتظار صعود به جام جهانی نداریم


رسانه‌های لبنانی: از هاسیک انتظار صعود به جام جهانی نداریم

رسانه‌های لبنان واکنش مثبتی به انتخاب ایوان هاسیک به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور در مرحله مقدماتی جام جهانی نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری دیلی لبنان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور نوشت: ”نامی بزرگ برای ماموریتی دشوار“. هاسیک در دوره بازیکنی و مربیگری سابقه درخشانی داشته و از او انتظار می‌رود تیم ملی لبنان را به سطح قابل قبولی برساند که عملکرد موفقی داشته باشد. افکار عمومی در انتظار انتخاب نام و مربی بزرگی بود هرچند با توجه به شرایط بحرانی موجود در اقتصاد لبنان کسی تصور نمی‌کرد چنین مربی بزرگ و بین‌المللی برای تیم ملی انتخاب شود.

هاسیک یکی از اعضای تیم ملی چک و اسلواکی در جام جهانی 1990 بود و زننده گل سوم این تیم برابر ایالات متحده در پیروزی پنج بر یک که بعد از مسابقه در یک اظهار نظر کنایه آمیز گفت: به خاطر این نتیجه متاسفیم. او در دوره مربیگری پس از تیم ملی کشورش در لیگ کشورهای امارات، عربستان ، ژاپن ، قطر و فرانسه فعالیت داشته  و با فوتبال منطقه کاملا آشناست.

پایگاه ال اسپورت لبنان هم در این خصوص نوشت: از هاسیک انتظار نداریم که تیم ملی لبنان را در این ماموریت دشوار به جام جهانی برساند یا در جام ملت‌ها قهرمان کند اما انتظار از او این است که بتواند تفکر بازیکن لبنان را متحول کند، تفکرات تاکتیکی خودش را که پیش از این در تیم ملی کشورش یا حتی باشگاه‌های مختلف اروپایی و آسیایی اجرا کرده در اینجا حاکم کند همانطور که سوابقش نشان می‌دهد تیم‌های خودش را در مسیر پیروزی و موفقیت قرار داده است. انتظار از سرمربی بزرگ انتخاب شده این است که تیم ملی لبنان عملکردی شایسته در حد انتظار مردم داشته باشد و هواداران تیم ملی را از دیدن نمایش ملی‌پوشان راضی و خوشحال کند.

 

انتهای پیام/