شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا

صفی الدین: لبنان قربانی سرکشی آمریکا شده است


صفی الدین: لبنان قربانی سرکشی آمریکا شده است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که آمریکا به هر کشوری که لشکرکشی کرد، باعث ویرانی آن کشور شد و امروز لبنان نیز قربانی سرکشی آمریکا شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «هاشم صفی الدین»، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که آمریکا تخریب کننده لبنان است.

وی امروز جمعه طی سخنرانی در مسابقه قرآنی «اولی القلبتین» (اولین قبله) گفت: «کسی که امروز لبنان را ویران می‌کند، ایالات متحده آمریکا است. این کشور همچنان در همه امروز لبنان دخالت می‌کند»

به گزارش المنار، صفی الدین گفت که «اگر [به فرض] حزب الله بر لبنان سیطره دارد، آیا لبنان بانک مرکزی یا بانک‌هایی ندارد که این گونه کار می‌کند و آیا مشکلات همانند امروز است؟»

ئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با بیان اینکه وضعیت موجود در لبنان به صورت مستقیم و غیر مستقیم ساخته آمریکاست، گفت که «سرکشی آمریکا لبنان و فلسطین و همه مناطق در منطقه را که شرف و مقاومت در آن وجود دارد، هدف قرار داده است.»

وی ادامه داد: «آمریکایی‌ها به عراق، افغانستان و سوریه آمدند تا این کشورها را خراب کنند و سلاح و موشک به یمن فرستادند تا این کشور را نابود کنند، امت اسلامی راه خود را پیدا کرده و [عملیات] شمشیر قدس [گروه‌های مقاومت فلسطین]، آمریکا و اسرائیل را شکست داد.»

انتهای پیام/