شهرخبر

مدیر گل ریحان: تهدید به مرگ شدم و با خودم اسلحه بردم/ شفاف‌سازی درباره اسلحه کمری در لیگ یک

محمد زارع فومنی مدیر گل ریحان که به دلیل همراه داشتن اسلحه در بازی با شهرداری آستارا حسابی خبرساز شده بود، علت این امر را تهدید به قتل شدنش عنوان کرد.

محمد زارع فومنی مدیر گل ریحان هفته گذشته حسابی خبرساز شد. او پس از اینکه گل ریحان با نتیجه 3 بر صفر از شهرداری آستارا عقب بود، تیمش را از زمین بازی بیرون کشید و قصد ادامه بازی را نداشت. علت این امر، اعتراضات مدیر گل ریحانی ها به تصمیمات داوری بود.


در نهایت و پس از رایزنی های طولانی زارع فومنی رضایت داد تا تیمش وارد زمین مسابقه شود اما در ادامه، توسط نیروهای امنیتی ورزشگاه انزلی، یک اسلحه از او کشف و ضبط شد. زارع فومنی امروز و در گفتگو با برنامه فوتبال یک که مخصوص رقابت های لیگ دسته اول است، در این خصوص صحبت هایی را مطرح کرد.


زارع فومنی در ابتدا و با صحبت هایی عجیب، داشتن اسلحه با خود را تخلف نیروی انتظامی قلمداد کرد و سپس مدعی شد به دلیل حمایت از آیت الله رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری، توسط منافقین و شبکه منو تو تهدید به قتل شده است!


مدیر گل ریحان درخصوص مسائل پیش آمده و به همراه داشتن اسلحه گفت: من از برادران نیروی انتظامی تشکر میکنم. چون آنها باید دم در هر کسی هر چیزی را به همراه دارد، آن را بگیرند تا فرد وارد ورزشگاه شود. این تخلف نخست خود نیروی انتظامی بود که هر کسی که می آید را نباید به ورزشگاه راه بدهند.

 

-

 


او در پاسخ به سوال کنایه آمیز نوربخش مجری برنامه فوتبال یک که آیا شکایتی از نیروی انتظامی انزلی دارد یا خیر گفت: نه من شکایتی ندارم. من چند روز قبل در جاهای مختلف به مرگ تهدید شده بودم. چون من از سیاسیون کشور هستم. بنده در انتخابات از آیت الله رئیسی حمایت کرده بودم و عده ای من را تهدید به مرگ کرده بودند و حتی یکبار نیز مشکلات زیادی را به وجود آورده بودند. این مسائل بماند. حتی به من حمله شده بود و شیشه های ماشین من نیز شکسته شده است.


وی گفت: از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی از این بابت نداریم. ان شالله قانون در این زمینه جواب می دهد. اینها مسائل امنیتی است و باید خود ماموران امنیتی جواب بدهند. بنده در این چند روز توسط منافقین به مرگ تهدید شده ام.


او در مورد اسلحه پلاستیکی که از او گرفته شده است گفت: شما اگر می توانید این را ثابت کنید. در ادامه، پوربخش مجری برنامه اعلام کرد که سرگرد احدی افسر میدان، آقای رمضانی رئیس هیئت فوتبال این مسئله را اعلام کرده اند. فومنی نیز پاسخ داد: آن اسلحه بادی است و قلابی نیست. تیر ساچمه ای دارد. من رسما این را اعلام می کنم.