شهر خبر

قول و قرار استقلالی‌ها بعد از برد دربی/ تا آخر به پای فرهاد مجیدی می‌مانیم

بازیکنان استقلال پس از پیروزی در دربی با یکدیگر عهد کردند که اجازه ندهند مشکلات بیرونی مانع از کسب قهرمانی جام‌حذفی شود.

شادی بازیکنان استقلال؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
خبرورزشی -

آبی‌پوشان پس از برتری مقابل حریف سنتی، در رختکن سر از پا نمی‌شناختند و مشغول شادی بودند. البته آنها در عین حال اتفاقات رخ داده در تابستان سال گذشته را نیز فراموش نکرده و از یاد نبرده‌اند که بلافاصله پس از برتری در دربی جام حذفی،  استقلال دچار اختلافات درونی شدند. استقلال یک جدال فوق‌العاده مهم و حیثیتی را به سود خود تمام کرد تا راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی شود و حالا می‌توان آنها را شانس اول فتح این مسابقات تلقی کرد.

آبی‌پوشان پس از برتری مقابل حریف سنتی، در رختکن سر از پا نمی‌شناختند و مشغول شادی بودند. البته آنها در عین حال اتفاقات رخ داده در تابستان سال گذشته را نیز فراموش نکرده و از یاد نبرده‌اند که بلافاصله پس از برتری در دربی جام حذفی، استقلال دچار اختلافات درونی شدند و در نهایت فینال را واگذار کردند تا دستشان از کاپ قهرمانی دور بماند. اتفاقاً تعدادی از بازیکنان استقلال پنج‌شنبه شب پس از پایان بازی در رختکن با اشاره به شرایط موجود و وضعیت کنونی باشگاه می‌گفتند: «با وجود همه مشکلات، تا آخر به پای فرهاد مجیدی می‌مانیم و در کنارش برای قهرمانی می‌جنگیم. این بار اجازه نمی‌دهیم اتفاقات گذشته باعث از دست رفتن کاپ جام حذفی شود. حالا به نیمه نهایی رسیده‌ایم و طوری تلاش می‌کنیم تا ماه آینده با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیریم و به خاطر فتح جام حذفی در رختکن شادی کنیم.»

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است رقابت‌های جام حذفی حداکثر تا روز هجدهم مرداد به پایان برسد و استقلال برای رسیدن به فینال ابتدا باید از میان گل گهر، فولاد و یا برنده جدال ملوان و خیبر خرم آباد، در مرحله نیمه نهایی به قید قرعه مقابل یکی از آنها صف‌آرایی کند و در صورت برتری به فینال جامی برسد که آن را بیشتر از هر تیم دیگر ایرانی فتح کرده است.

بیشتر بخوانید: