شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارت زرد#فوتبال#علیرضا فغانی

وقتی یکی مثل عزیزی خادم رئیس فدراسیون می‌شود کامرانی‌فر هم دبیر کل می‌شود!

ادعای داور پیشین دربی درباره فغانی/ ابهت او بازی را گرفته بود/ حرکت مطهری کارت زرد داشت

هادی دزفولی کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید: ابهت علیرضا فغانی بازی را گرفته بود مخصوصاً اینکه او گربه را دم حجله کشت و در دقیقه ۲ بازی با دادن کارت زرد برای همه خط و نشان کشید.

ادعای داور پیشین دربی درباره فغانی/ ابهت او بازی را گرفته بود/ حرکت مطهری کارت زرد داشت
خبرورزشی -

هادی دزفولی داور بین‌المللی پیشین فوتبال کشورمان که سابقه قضاوت دربی تهران را نیز در کارنامه‌اش دارد که خبر ورزشی گفت: به اعتقاد من تمامی اخطار های داده شده به بازیکنان درست و برابر قانون بود اما می‌توانست به مقانلو اخطار ندهد چون کمی سختگیرانه به او کارت زرد نشان داد. فغانی به درستی در دقیقه ۲ بازی به مرادمند کارت زرد نشان داد تا در همان دقایق ابتدایی حساب کار دست سایر بازیکنان بیاید اگرچه همین اتفاق باعث شد تا پایان ۱۲۰ دقیقه بازیکنان مراقب رفتار خود باشند.

وی در ادامه افزود: بحث اصلی اینجاست که آیا در دقیقه پانزدهم بازی داور باید ارسلان مطهری را اخراج می‌کرد؟ من معتقدم آن حرکت ارسلان مطهری فقط کارت زرد داشت و چون این اتفاق پشت سر فغانی رخ داد کمک داور بازی باید وارد عمل می‌شد و داور را مطلع می‌کرد که این کار صورت نگرفت.

دزفولی همچنین گفت: پرسپولیسی‌ها خشن‌تر بازی می‌کردند و ۱۸ خطا انجام دادند در حالیکه استقلالی‌ها ۱۲ خطا انجام دادند. با این وجود شاهد بازی آرام و بی‌دردسری بودیم و داوری مشکل خاصی نداشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره انتخاب حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیر کلی فدراسیون به خبرورزشی گفت: واقعاً از این انتخاب شوکه شدم چرا که معتقدم کامرانی‌فر حتی برای دپارتمان داوری هم مناسب نیست چه برسد به اینکه بخواهد دبیرکل فدراسیون شود و عزیزی خادم با این انتخاب هایش واقعاً نشان داده این کاره نیست. وقتی رئیس فدراسیون عزیزی خادم می‌شود طبیعی است که کامرانی‌فر هم دبیر فدراسیون فوتبال می‌شود. من قصد بی‌احترامی به کامرانی‌فر را ندارم فقط می‌گویم سواد آگاهی می‌آورد ولی قدرت مدیریت نمی‌آورد.