شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری#فروش فوری#بهمن موتور#شرایط فروش

شرایط فروش فوری نقدی بهمن موتور اعلام شد + جدول

شرایط فروش فوری نقدی وانت کارا ۲۰۰۰ سی‌سی و کاپرا ۲ اعلام شد. شرکت بهمن موتور در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، وانت کارا تک کابین، وانت کارا دو کابین و کاپرا ۲ را جهت عرضه به متقاضیان انتخاب کرده است.

شرایط فروش فوری نقدی بهمن موتور اعلام شد + جدول

به گزارش منیبان، شرایط فروش فوری نقدی خودرو وانت کارا ۲۰۰۰ سی سی و کاپرا ۲ با قیمت قطعی بصورت اینترنتی و تعداد محدود دو روز آینده آغاز خواهد شد. مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند از روز شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۶ ساعت ۹ صبح تا پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ ساعت ۱۳ نسبت به خرید این خودروها اقدام کنند.

تمامی خودروهای حاضر در این شرایط فروش در هفته دوم شهریور ماه ۱۴۰۰ تحویل مشتریان خواهند شد. رنگ های قابل عرضه از سوی بهمن موتور برای وانت های کارا؛ سفید، نقره ای و نقره آبی است. برای وانت کارا ۲ اما تنها رنگ سفید را می توان انتخاب کرد.

بهمن موتور برای وانت کارا تک کابین تیپ ۳ قیمت مصوب ۲/۳۶۵/۸۴۰/۰۰۰ ریالی را در نظر گرفته است. این خورو با فرمان هیدرولیک و با تجهیزات داخلی جدید به دست مشتریان می رسد.

وانت کارا دو کابین تیپ ۳ نیز ۲/۵۲۹/۴۳۰/۰۰۰ ریال قیمت خورده است. بهمن موتور عنوان کرد که این خودرو نیز با فرمان هیدرولیک و تجهیزات داخلی جدید به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

آخرین محصول حاضر در این شرایط فروش وانت کاپرا دو است. این خودرو بصورت دو دیفرانسیل تولید می شود. بهمن موتور برای این محصول خود قیمت مصوب ۵/۶۰۸/۶۸۴/۰۰۰ ریالی را اعلام کرده است.

تمامی خودروهای موجود در جدیدترین شرایط فروش اعلامی بهمن موتور، مدل ۱۴۰۰ هستند. بهمن موتور همچنین اعلام کرده است که تا زمان تکمیل ظرفیت فروش خودروهای اعلامی، متقاضیان همچنان می توانند نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. برای ثب نام خرید خودروهای یاد شده می توانید از طریق این لینک اقدام کنید.