شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جام حذفی#مجیدی#فرهاد مجیدی

اشتباه مرگبار مجیدی تکرار می‌شود؟

فرهاد مجیدی در فصل گذشته تصمیمی گرفت که تاثیر زیادی در عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی داشت.

اشتباه مرگبار مجیدی تکرار می‌شود؟
خبرورزشی -

تیم فوتبال استقلال موفق شد یک بار دیگر پرسپولیس را در جام حذفی مغلوب کند و باعث حذف این تیم شود. پیش از این هم در فصل گذشته آبی‌پوشان توانسته بودند در جام حذفی مقابل پرسپولیس به پیروزی  برسند و راهی فینال این رقابت‌ها شوند؛ اما اتفاقی که در فصل گذشته رخ داد باعث شد استقلال قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهد.

در آن برهه که احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال بود مجیدی پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس قهر کرد و حاضر نشد در فینال جام حذفی روی نیمکت استقلال بشنیند. در نهایت با وساطت مجید نامجومطلق و وریا غفوری او به استقلال بازگشت؛ اما حاشیه‌هایی که پیرامون این اتفاق به وجود آمد در عدم قهرمانی استقلال در جام حذفی تاثیر زیادی داشت.

در حال حاضر هم هواداران استقلال نگران تکرار چنین اتفاقی هستند. استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد و تنها امیدشان به قهرمانی در جام حذفی است. فرهاد مجیدی نشان داده در مواقع حساس نمی‌تواند تصمیمات منطقی بگیرد و این احتمال وجود دارد که با تصمیمی احساسی استقلال را وارد بحران کند؛ هر چند در حال حاضر هم این تیم با حاشیه‌های زیادی که مهمترین آن اختلافات زیاد مجیدی با مدیران استقلال است دست و پنجه نرم می‌کند.