شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#سپاهان#خوزستان#فولاد

نکونام: با دست خالی پیش می‌رویم و کار سختی برای قهرمانی داریم/ می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه سپاهان را ببریم


نکونام: با دست خالی پیش می‌رویم و کار سختی برای قهرمانی داریم/ می‌توانستیم در 90 دقیقه سپاهان را ببریم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد تیمش توانایی برتری مقابل سپاهان در ۹۰ دقیقه را داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام پس از پیروزی فولاد خوزستان مقابل سپاهان اصفهان در ضربات پنالتی و صعود شاگردانش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم، ما یک بازی دیگر هم با سپاهان انجام داده بودیم. در آن بازی هم خیلی خوب کار کرده بودیم و اگر یک مقدار دقت داشتیم می‌توانستیم برنده باشیم. امروز هم موقعیت‌هایی را از دست دادیم و لیاقت‌مان بیشتر از اینها بود. 

«ما می‌توانستیم بازی را در 90 دقیقه ببریم.»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: دو تیم همدیگر را خوب آنالیز کرده بودند، اما ما در نهایت توانستیم تیم پرقدرت، پرمهره و پرهزینه سپاهان را شکست دهیم. حریف ما یک تیم در زمین و یک تیم روی نیمکت داشت. فکر می‌کنم آنها یک تیم را هم همراه خودشان نیاورده بودند. تمام تلاش‌مان را کردیم و توانستیم به گل برسیم و اگر 11 نفره بودیم می‌توانستیم در وقت‌های قانونی بازی را ببریم.

نکونام ادامه داد: داور یک مقدار در صحنه اخراج بازیکن ما سخت‌گیری کرد و تمرکزمان را از دست دادیم. اصلاً بازی به همین خاطر مساوی شد. تیمی که در شرایط غیرطبیعی گل می‌خورد یک مقدار شیرازه‌اش از هم می‌پاشد. در نیمه دوم وقت اضافه توانستیم به بازی برگردیم و می‌توانستیم دوباره گل بزنیم، ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم. بردن این تیم سپاهان واقعاً سخت است. بازی سپاهان با پرسپولیس و استقلال را ببینید. این تیم تمام تیم‌ها را اذیت کرده است. ما در یک بازی تاکتیکی به برتری رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به بازیکنان‌مان تبریک می‌گویم. این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدواریم فصل را به خوبی برای فولاد به پایان برسانیم. امیدوارم که فولاد همیشه سربلند باشد. این آرزوی قلبی من است. اینجا هم توانستم یکسری تجربیات جدید به دست بیاورم و دوستان خوبی در اهواز پیدا کنم. بازیکنانی را دارم که از همه آنها تشکر می‌کنم. شاگردانم مردانه برای فولاد زحمت می‌کشند تا هواداران را خوشحال کنیم. بردن تحت هر شرایطی برای ما شیرین است و مجدداً به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این پرسش که «پس از حذف سپاهان چقدر به قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه در لیگ برتر امیدوار است؟»، تصریح کرد: با بودن یکسری از تیم‌ها که واقعاً هزینه کرده‌اند و در لیگ و جام حذفی برنامه دارند، ما کار سختی داریم. ما با دست خالی کار می‌کنیم. در یک بازی اتفاق افتاده است که چهار بازیکن دفاع چپ روی نیمکت داشتیم و به دلیل کمبود بازیکن بازی‌هایی را از دست دادیم. ما شرایط سختی داشتیم و نمی‌توانیم رقابت کنیم، ولی با تلاش و سختکوشی این کمبودها را جبران کردیم. در لیگ شرایط خوبی داریم و در جام حذفی هم به نیمه نهایی صعود کردیم. ما مدعی قهرمانی را حذف کردیم و یک کار بزرگ انجام دادیم. سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و تمرکزی بالا برای بازی‌های آینده داشته باشیم.

انتهای پیام/