مسعود امین ناجی بازیگر فیلم «مسیر معکوس» ابوالفضل جلیلی در گفت و گو با برنا از حضورش در این فیلم و جشنواره شانگهای گفت:  من در بخش استعداد های جوان این جشنواره با فیلم آقای جلیلی کاندید شدم و می دانم  که در این روزهای سخت کرونایی کشور ما بیشتر احتیاج به تزریق امید و روحیه دارد ولی از مسئولین سینمایی کشورم تقاضا می کنم به عنوان یک جوان شهروند ایرانی که در چند فیلم کار کرده است، کمک کنند تا فیلم مسیر معکوس در نوبت اکران قرار بگیرد تا زحمات چند نوجوان و جوان دیده شود و از بین نرود.

این بازیگر جوان افزود: در این فیلم که  راجع به تلاش و انگیزه جوانان است ما هم تمام تلاش مان را کردیم تا یک اتفاق ویژه رخ دهد.

بازیگر فیلم ابوالفضل جلیلی ادامه داد:  چندی پیش فیلمنامه ای نوشتم به اسم «بچه های زیبا» که به نوعی با ثبت اثر،  این فیلمنامه صاحب مادی و معنوی اثر هستم البته که صاحب اصلی این اثر بچه های کار هستند چون فیلمنامه ام از زندگی سخت آنها حرف می زند ولی دوست دارم به عنوان یک فیلم اولی مسئولین کمک کنند تا بتوانم این اثر را کار کنم.

امیدوارم شرایط برای ما نوجوانان کمی راحت تر بشود تا ما هم بتوانیم وارد سینما شویم و به جایگاه اصلی خودمان برسیم و کمکی باشیم برای این سینما، متاسفانه چون جوان هستیم و کم تجربه هر کجا که فیلمنامه ام را می برم می گویند چون معروف نیستی آورده ای نداری! خب ما باید چه کار کنیم؟ حرف من این است که کمک ما جوانان باشند تا ما هم بتوانیم برای این کشور افتخار افرینی کنیم. البته اگر لایق باشیم.