شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال

سرلک قرار بود پنالتی سوم را بزند

وقتی پرسپولیس به دردسر افتاد/ تعویض اجبازی یک پنالتی‌زن

میلاد سرلک به دلیل مصدومیت در دیدار پرسپولیس و استقلال جایش را به محمد شریفی داد تا گل‌محمدی یکی از پنالتی‌زن‌های اصلی خودش را از دست بدهد.

میلاد سرلک؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
خبرورزشی -

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور، با تساوی بدون گل در وقت‌های قانونی و اضافی به اتمام رسید تا ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کرده به فینال را مشخص کند.

پیش از این دیدار قرار بود میلاد سرلک یکی از پنالتی‌زنان پرسپولیس برابر استقلال باشد و ضربه پنالتی سوم تیمش را بزند اما در دقیقه ۱۰۸ میلاد سرلک روی یک برخورد ساده با فرشید اسماعیلی روی زمین افتاد تا علیرضا فغانی کادر پزشکی پرسپولیس را به زمین فرا بخواند. کمک‌های فرشید اسماعیلی و یکی دو بازیکن پرسپولیس برای رفع گرفتگی عضله پای میلاد سرلک افاقه نکرد تا یحیی گل محمدی به ناچار پنالتی‌زن سوم تیمش را از زمین بیرون بکشد.

هرچند پنالتی سوم پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها را سعید آقایی مدافع تعویضی این تیم به زیبایی تبدیل به گل کرد اما ضربات بعدی سرخپوشان توسط عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی خراب شد تا تیم یحیی از مسابقات جام حذفی کشور کنار برود. بد نیست یادآوری کنیم سال گذشته میلاد سرلک در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در بازی با النصر عربستان زننده پنالتی سوم پرسپولیس بود که آن را به زیبایی تبدیل به گل کرد اما در نیمه نهایی جام حذفی مصدومیت و خستگی این اجازه را نداد که بار دیگر پشت ضربه پنالتی بایستد.

شاید بیشتر از همه گل‌محمدی حسرت از دست دادن میلاد سرلک آن هم در دقایق پایانی مرحله نیمه نهایی جام حذفی را بخورد. حضور میلاد سرلک می‌توانست کمک شایانی به سرمربی پرسپولیس در ضربات پنالتی برابر استقلال کند اما ...