شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیر

پدری که به کودک تازه متولد شده‌اش شیر می‌دهد! + عکس

در روز گذشته در اقدامی بسیار عجیب و باورنکردنی پدری اقدام به شیر دادن به کودکش نمود.

پدری که به کودک تازه متولد شده‌اش شیر می‌دهد! + عکس

به گزارش منیبان؛ روز گذشته پدری به نام "ماکسامیلیان نئوبائور" پس از تولد دختر تازه متولد شده اش،تصاویری را با برخی اطلاعات منتشر کرد که ممکن است کاملا شوکه کننده باشند.همسر این آقای جوان،در حین فارغ شدن تشنج می کند و برخی مشکلات جسمی بدن او فرا می گیرد که نمی تواند تحت هیچ شرایطی به نوزاد تازه متولد شده خود شیر بدهد و حتی پس از زایمان هم چندین بار تشنج می کند . پزشکان و پرستاران بیمارستان تصمیم به انجام کاری شگفت انگیز گرفتند که یقینا برای شما تعجب آور خواهد بود.

پزشکان بیمارستان برای شیردهی نوزاد تصمیم گرفتند که با استفاده از برخی تجهیزات پزشکی پدر این نوزاد وظیفه شیر دادن را برعهده بگیرد.این تجهیزات بیمارستانی در عین حال بسیار ساده بودند که شامل یک پستان پلاستیکی و شیلنگ نازکی که از طریق آن شیر وارد پستان مصنوعی شده و نوزاد از آن تغذیه کرد.

وظیفه شیردهی توسط پدر تنها به مدت یک الی دو روز خواهد بود و پس از درمان همسرش که اینک در بخش ICU به سر می برد ،به او واگذار خواهد شد.

پدرش در صفحه مجازی خود این گونه نوشت:"من به نظرم اولین پدری هستم که به نوزادش شیر می دهد و هیچ وقت فکر نمی کردم که چنین تجربه ایی کسب کنم"