شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

گل محمدی پس از باخت در دربی: تحمل مجریان رنگی سخت است!

مهاجم استقلال باید اخراج می‌شد/ تحمل مجریان رنگی سخت است!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ارسلان مطهری مهاجم استقلال باید در دربی اخراج می‌شد، بعد از باخت در دربی مجددا علیه دو برنامه تلویزیونی موضعگیری کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی با برد ۴-۳ استقلال در ضربات پنالتی همراه بود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در پایان این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و ابتدا گفت: دوست داشتم دوربینی از برنامه های فوتبال برتر و شبهای فوتبالی در نشست نبود و راحت تر صحبت می کردیم. وجود این مجریان رنگی و تحملشان برای ما سخت است! اگر هم در نشست خبری صحبت نکنیم، خیلی ها زوم کرده اند کار را برایمان مشکل کنند و از جاهای مختلف فشار بگذارند.

وی افزود: از همه چیز خبر داریم. دوست داشتیم آقای دانیال اینجا بود تا طبق معمول کنفرانس را مدیریت کند ولی نیروهایی وجود دارد که این مشکلات را بوجود می آورد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بازی متعادلی بود. ما و حریف محتاطانه بازی کردیم. موقعیت های زیادی ایجاد نشد. ضربات پنالتی هم تعیین کننده تیم صعود کننده بود. هر تیمی در پنالتی تمرکز بیشتری داشته باشد، می تواند برنده باشد. فکر می کنم استقلالی ها این کار را کردند. به هر دو تیم خسته نباشید می گویم.

گل محمدی افزود: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. لیگ کشورهای دیگر دارد شروع می شود ولی ما ۱۵ ماه است بازی می کنیم و هنوز فصل تمام نشده است. این برای بازیکنان سخت است بخصوص تیم ما که در آسیا هم بازی کرد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. از تک تک بازیکنان به خاطر این همه انگیزه ای که داشتند و تیم را به این مرحله رساندند، تشکر می کنم. در لیگ برتر شانس اول قهرمانی هستیم. تمام تمرکزمان باید روی سه بازی باقیمانده باشد تا قهرمان شویم.

وی درباره داوری تصریح کرد: داوری در مجموع عالی بود ولی در دقیقه ۱۳ یا ۱۴ بود که ارسلان مطهری مهاجم استقلال باید بدون شک اخراج می شد. در مجموع فغانی و تیمش خوب داوری کردند.

منبع: مهر