شهر خبر

پرسپولیسی ها باز هم شارژ مالی می شوند

بازیکنان پرسپولیس هفته بعد 5 درصد دیگر پول می‌ گیرند

پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس همانطور که وعده داده بود بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم را پیش از تقابل با استقلال به حساب آنها واریز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که  قرار بود بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس ۱۵ درصد از باقیمانده مبلغ قرارداد خود را دریافت کنند اما به نظر می‌ رسد این مبلغ به اندازه ای نبود که بازیکنان این تیم را راضی کند و بر خلاف قولی که مدیران این تیم داده بودند تنها ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد را به حساب اعضای این تیم واریز کردند.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس قصد داشت امروز پنجشنبه ۵ درصد دیگر را به حساب بازیکنان واریز کند اما به دلیل تعطیلی بانک ها این موضوع عملیاتی نشد و به گفته صدری رییس هیات مدیره پرسپولیس این پرداختی در اوایل هفته آینده انجام خواهد شد تا میزان پرداختی به آنچه مدیران باشگاه قول داده بودند برسد.

در صورتی که شاگردان یحیی گل محمدی موفق به شکست استقلال در دربی ۹۶ و صعود به مرحله بعدی جام حذفی شوند باشگاه پرسپولیس علاوه بر مبلغ یاد شده، پاداش برد این بازی را نیز به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز خواهد کرد تا با روحیه بهتری مسابقات خود را پیگیری کنند.

مبلغ پرداختی به حساب بازیکنان پرسپولیس از محل قرض هایی است که این باشگاه پیش از این به واسطه رابطه یکی از اعضای هیات مدیره انجام داده بود.

طی چند هفته گذشته اکثریت بازیکنان پرسپولیس برای پیگیری حق و حقوقشان و عدم پرداختی از سوی باشگاه گلایه هایی را نزد سرمربی و مدیر تیم افشین پیروانی انجام داده بودند، آنها به دنبال این بودند تا ببینند بالاخره قرار است مطالبات آنها چگونه پرداخت شود و در تمام رفت و آمدها مسوولان باشگاه پرسپولیس به آنها وعده می‌ دادند که قرار است درصدی از پول آنها پرداخت شود.

اطلاعات دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که صدری رییس هیات مدیره پرسپولیس که همراه با سمیعی مدیرعامل قرمزها در تمرینات قرمزها شرکت کرده بود و به بازیکنان و کادر فنی قول داده بود پیش از دربی این واریزی انجام خواهد شد، نقش تاثیر گذاری در تامین این مبلغ و واریز آن به حساب اعضای تیم ایفا کرده است.