شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرداخت وام#ایجاد اشتغال

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به زنان آسیب‌دیده اجتماعی

مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال به صورت قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار زنان آسیب‌دیده اجتماعی در نظر گرفته می‌شود.

زنان سرپرست خانوار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، وحید قبادی‌ دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: زنان آسیب‌دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند، می‌توانند از مشوق‌های ایجاد اشتغال بعد از حرفه‌آموزی استفاده کنند.

او افزود: مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از محل بند ب تبصره ۱۶ اختصاص پیدا می‌کند، به صورت قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار زنان آسیب‌دیده اجتماعی می‌تواند در نظر گرفته شود.

قبادی دانا در بازدید از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب‌دیده اجتماعی «راه نوین» گفت: برای زنان آسیب‌دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر دهند (راه نوین، راه بازگشت به جامعه و خانواده است)، می‌توانند از مشوق‌های ایجاد اشتغال، بعد از حرفه‌آموزی که در چنین مراکزی دارند، استفاده کنند.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: امید است این امر وسیله‌ای باشد و کمک کند تا زنان آسیب‌دیده اجتماعی بتوانند راه جدیدی را برای زندگی در درون خانواده و در بستر جامعه تجربه کنند.