شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#دیرالزور#منابع

مزدوران آمریکا چند غیرنظامی سوری را در دیرالزور ربودند


مزدوران آمریکا چند غیرنظامی سوری را در دیرالزور ربودند

منابع سوری از ربوده شدن چند تن از غیرنظامیان منطقه دیرالزور توسط نیروهای مزدور آمریکا موسوم به قسد خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای دموکراتیک سوریه موسوم به «قسد» که تحت حمایت اشغالگران آمریکایی هستند امروز شماری از غیرنظامیان سوری را در منطقه الحصان والجنینة در حومه غربی دیرالزور ربودند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گزارش دادند که شبه‌نظامیان قسد با یورش به خانه‌ها در الحصان و الجنینه و تفتیش آنها شماری از غیرنظامیان را ربوده و آنها را به یک مکان ناشناس بردند.

این منابع افزودند که نیروهای قسد هنگام حمله به منازل خانواده‌های سوری با شلیک سنگین و بی رویه گلوله مردم را ترسانده و سعی در پراکنده کردن آنها داشتند.

دوشنبه گذشته نیز این مزدوران آمریکا با حمله به حومه شرقی دیرالزور شماری از جوانان سوری را ربوده و آنها را به مقصد نامعلومی بردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شبه نظامیان قسد بعد از ربودن این جوانان آنها را به اردوگاه‌های کار اجباری برده و آنها را مجبور می‌کنند تا به صفوف مزدوران آمریکا بپیوندند.

چند روز قبل نیز گروهی از شبه نظامیان قسد با یورش به روستاهای عجاجه و عیدان در اطراف شهر الشدادی در حومه جنوبی حسکه، 3 جوان را ربودند.

نیرو‌های اشغالگر آمریکا در مناطق میدان‌های نفتی مستقر هستند تا نفت این مناطق را به سرقت ببرند. همان طور که محصولات کشاورزی اصلی مانند گندم را به سرقت می‌برند. آمریکا این اقدام را برای تأمین مالی گروه‌های مسلح تحت حمایت خود و در رأس آن‌ها شبه نظامیان قسد و محروم کردن ملت سوریه از ثروت‌های کشور خود انجام می‌دهد.

انتهای پیام/