شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت دوازدهم#رئیس‌جمهور

روحانی: تقویت حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان پیشرفت کشور از افتخارات دولت است


روحانی: تقویت حمل و نقل به عنوان یکی از ارکان پیشرفت کشور از افتخارات دولت است

رئیس‌جمهور گفت: دولت دوازدهم در زمینه حمل و نقل هم در زمینه جاده‌ای و هم ریلی، هوایی، دریایی و بندری و به ویژه ترانزیت کارهای بسیار عظیم و بزرگی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور پس از بهره‌برداری از طرح‌های ملی در حوزه زیرساخت‌های جاده‌ای و ورزشی طی سخنانی اظهار داشت: مردم امروز شاهد هستند که میلیاردها پروژه در یک روز در زمینه ورزشی و بنادر به افتتاح می رسد که برای ما بسیار حائز اهمیت است.

 وی افزود: حمل و نقل یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت کشور و زندگی مردم برای جابجایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.دولت دوازدهم در زمینه حمل و نقل هم در زمینه جاده‌ای و هم ریلی، هوایی، دریایی و بندری و به ویژه ترانزیت کارهای بسیار عظیم و بزرگی انجام داده است. 

روحانی گفت:  در این دولت بزرگراه‌های کشور از 12 هزار کیلومتر به 20 هزار کیلومتر افزایش یافت، 6 هزار کیلومتر بزرگراه نیز در دست اجرا است که با تکمیل آن بزرگراه های کشور تقریبا 2 برابر می شود. این اقدامات انجام شده در حوزه مهم و زیر ساختی، ریل گذاری برای دولت آینده است.

وی به افتتاح پروژه های بندری در بندر شهید رجایی استان هرمزگان و استفاده از تجهیزات جدید لایروبی در بنادر کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: اینکه از لحاظ لایروبی امروز قادر هستیم  با استفاده از تجهیزات جدید عمق لازم را برای اسکله ها بوجود آوریم تا کشتی ها به راحتی برای تخلیه و بارگیری پهلو بگیرند، بسیار ارزشمند است.

رئیس‌جمهور در ادامه با بیان اینکه  اگر ترامپ در دنیای سیاست آمریکا نبود مردم ما می‌دیدند این آمار و ارقام کجا بود و خدمات دولت در این 8سال چقدر مهم بود، تاکید کرد: اگر  من این خدمات را تجلیل می کنم بحث شخص من نیست بلکه بحث میلیون‌ها انسانی است که در این 8 سال تلاش کردند و این کار بزرگ در این شرایط سخت انجام گرفت.

انتهای پیام/